Friday, October 19, 2012

Oh! Oh! Oh! Oh! Opparul Saranghae ^^,

Assalamualaikum!

ha tetiba malam2 ni nak menulis lak kan? ala takpela layankan je la aku seorang insan yang kebosanan nii..hehe..ha guess what? (konon speaking)..apa yang aku gilakan sekarang ni?huishh nak cakap pasal die je buat aku berdebar-debar sgt dohh..(propa tak?). aku memang tgh fall in love gila bab*s(bukan mencarut) la ngan seseorang ni. nak tahu sapa?nak tahu??jeng3..sure neves kan?hhahaha..aku pun neves sbnrnya nk gtau ni..serius nak taw? siapakah insan yang berjaya mencuri hati aku sekrg ni? sebenarnya lama dah aku minta...baru skrg aku nak gtau korang..hehe..(marah sorang follower)ok sabar2...sila srroll kebawahh ye~

*
*
*
*
*

3

*
*
*
*
*

2

*
*
*
*
*

1

*
*
*
*
*
Taraaaaaaaa!!!!

inilah diaaaaa ARIZ OPPA gue!!(nmpak tak perasan)

korang kenal die tak?hensem kan?ohhhh..(tgk takleh blah dah aku ni) yang tak kenal tu meh nak kenalkan sikit..dia ialah Saiful Ridzuan Abdul Hamid..salah seorang ahli kumpulan Forteen.. ha sekarang ni kan aku tekde keje cuti2 sem ni..so aku pun memenuhkan jadual harian aku dengan mendengar n melayan video2 dari Ariz ni la..stalk twitter die la..(opsss!kantoii).ha g satu yang buat aku jatuh cinta (teruknya dgr).eh tersuka dengan ariz ni selain muka dia yang memang takleh putih g tu ialah sebab suara dia.perghhh..sedapp, lunakkkkk!huishh..boleh membawa ke tidur la kalau dia nyanyikan sebelah aku ni..takat tak nyanyi sebelah pn dh leh bawak aku ke tidur...nak dgr suara dia?g crik kt youtube..hui3..ape?aku meroyan?mmg meroyan pn sbnrnya...-.-...takpelaaa..layankan jelaaaaaa..pleaseee~tak selalu pun kn?hehe..nak tgk g gmbar die?nah..g 1 je aku bagi..

special ni sbb aku suka gilerrrrr gmbar ni!cepat terima kasih..hehe..:))

huish dah lama aku tak minat seseorang artis macam aku rasa dkt dia skrg ni. dulu pun aku layankan group2 korea je.pape pn thanks Forteen membuatkan aku kembali jatuh cinta dekat group2 yang ada dekat Malaysia ni..aku sayangggg sgt dengan group Forteen ni..kumpulan ni ada g 3 ahli...nak tengok gmbar dorang satu kumpulan?nahh..(takmau bagi pembaca menunggu dah)

kiri sekali izzue islam (crush aku no dua), one, ariz oppa n ameer! (gmbar2 semua ni dari pakcik google ye)

tu ja la yang aku leh cakap..aku pn dah jadi salah sorang Forteenagers iaitu fanclub doranglaa..awesome gila rasa..haha..sejak aku minat dah ramai org kata group jambu la ape la..AHHHHHH!!! APE AKU KESAH???ada ganggu awak,awak dan awak ke?? (ops teremo lak.maaf)..pape pun aku takot gak sebenarnya kalau-kalau kumpulan ni tak bertahan.. Mintak simpanglaa! sekarang ni aku doakan kesejahteraan ahli2 kumpulan Forteen ni dan  abang2  (pangkat abang lagi okay!) aku ni takkan berpecah dan bertahan sampai bila-bila..Amin~~~~~~ :') btw lagu background aku ni pun tukar sbb abang Ariz pernah cover lagu ni..sedappp!!!OK! last but not least jangan lupa taw undi Forteen dalam Muzik-Muzik 27 ni. hope sgt single kedua dorang no #SepertiDulu dapat masuk AJL, LOVE YA ARIZ LUFIAS, LOVE FORTEEN, LOVE FORTEENAGERS!!!!!

No comments:

Post a Comment