Tuesday, October 16, 2012

CUTI 6 BULAN.KEMANA??

Assalamualaikum!

ha cmna tajuk tu? macam kengkonon gempak je kan?haha...sekarang seperti semua tahu sebagai pelajar semester lima Fakulti Filem Teater dan Animasi (FiTA) yang dulunya dikenali sebagai TEKA kami semua telah pun bermula cuti semester. Insyallah takde aral semester ni dikira sem akhir aku. takot gak nak nunggu result last sem ni..harap elok2 je la. Amin~

ha cuti pun dah datang. apa ja aktiviti aku ni.er..krik krik..senyap sekejap..macam blurr la tak tahu nak buat apa.serius mmg la nak kerja tapi kena tunggu habis muet dulu. Muet aku esok speaking dan selebihnya 10 hb ni. ingatnye 11 nak la mula carik keja..kena keja kalau tak mati kutu aku kt umah ni oii. 

sekarang ni pun aktiviti aku apa ja?bangun pagi -----> tengok bb -----> mandi -----> tengok tv -----> belek bb balik -----> bukak lappy -----> belek bb -----> bukak lappy tengok cita korea -----> belek bb -----> tidoq balik ... macam mana?heaven giler kan?/leh mok3 lagi la aku.skrg pn ayah aku, kak aku semua pn asyik beli nasi lemak ja.hari2 aku makan nasi lemak.adoii..leh stress kalau hari2 cam ni oii..


ha g satu aku sebenarnya pening ni nak amik apa lak tuk degree..adoiii!!! aku pning antara nak amik skrin or tetap ngan teater?tolongg saya tolonggg...buat masa sekarang dah isi la skrin pilihan pertama sebab dia bagi satu ja temuduga..memangla semua yang aku nak amik tu ada temuguda.. dah tu selainnya tetiba aku taruh hotel.cam lawak tapi aku minat gak benda tu sebnarnya..papepun sekarang ni habiskan dulu la apa yg ada depan mata.takpe ada masa smpai 30 hb ni tuk pikir.pikir lek lok masa depan kot..hmm..

ha sebelum tu salah sorang kawan saya kemalangan ahad ptg ritu dan masih dalam hospital.hope korang dapat doakan dia supaya cepat sembuh seperti sediakala balik ok?terima kasih..pape pn sekarang ni habiskan muet dulu..baru leh carik keja ngan lenangnya pas tu..doakan aku tuk muet ni..seriously im very nervous right now thinking bout that..:(..daa...

No comments:

Post a Comment