Friday, November 2, 2012

NERVOUSSS!!!menciklaaa gini..:'(

Assalamualaikum!

wat ape tu korang??sekarang ni 2 haribulan 11. dah masuk bulan November dah pun kan?cepat je..actually memang takde niat pun nak tulis tapi kan..ntah malam ni rasa macam..nerves gilaalaa..dah nerves tahap apa ni mulalah aku rasa nak nangis n really need someone to talk..nerves sebab apa?sok aku mula kerja baru.tapi bru training sok ni..aku sebenarnya malas ngan tempat baru nak kenai g..nak sesuaikan g..hish..bila mula moody ni macam2 la yang aku nyesal. keje sebagai apa?nanti-nantila aku cerita kat korang okay..ha lagi sebab mengapa aku malas gila nak keja ni sah-sah la sebab bulan November ni ja macam-macam date aku ngan mr. televisyen tu.. date ngan abang-abang Forteen dekat AIM.. JOZAN dekat Maharaja Lawak Mega tu..tapi kalau nak fikirkan tv memang aku takyah kerja la sampai nak masuk degree nanti.uishh takleh3...mok2 lagila gini.. lama dah tak dapat pegang duit sendiri ni..pape pun korang doakan aku la nuh..bagi boleh sesuaikan diri kat tmpat kerja tu dan of course mintak-mintaklah 17 hb ni aku keja pagi so boleh tengok oppa2 FORTEEN aku buat persembahan dekat AIM..huishh berharap sangat...ok terima kasih pada yang sudi baca..nak bagi gambar Forteen satu..selamat malam semua sayang-sayangku..


p/s : jeles bila ramai Forteenagers (kelab peminat Forteen) dapat g AIM tu..wuwuwu.:'(

No comments:

Post a Comment