Friday, July 20, 2012

Ramadhan Tiba! Ramadhan TIba!


Assalamualaikum semua.lamakan dah tak melalut kt sini..mesti ada yang rindu..*ok perasan sangat2 dah nih..ok habis..btw rini berapa haribulan??pejam celik pejam celik dah hari terakhir dalam bulan Syaaban dah kan..dan esok!!!Insyallah kita akan bertemu dengan Ramadhan..first aku nak ucapkan dulu SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL MUBARAK ye kawan2..:) ~~~


untuk kesekian kalinya..aku bersyukur sangat kerana diberi lagi kesempatan kepada aku untuk berjumpa dengan Ramadhan kali ni.. so apa misi korang untuk Ramadhan kali ni??..tuk aku lak..aku nak perbanyakkan amalan kalau leh..yela aku bukannya sorang yang baik sangat pun..dan nak jadi yang terbaik tu mesti semua orang pun nak kn?..so Ramadhan kali ni Insyallah aku nak practice jadi yang baik..dari semua segila..segi apa?baca bawah ni..so renung-renungkan dan selamat beramal keyh??.hehe..


ha first Ramadhan kali ni..aku sambut bersama familyku la n mana lagi?PENANG laaa!!!.balik jugak aku akhirnya..punya seminggu lebih gak pk nak balik ke tak.atas desakan geng2 komander aku..akhirnya.aku balik!hehe..tapi balik ni pn bkn leh suka2 ria sangat. assignment berlambak weh..ntah bila nak mula wat..malam japgy la kot..kot la..keh3..apa pun aku nak ajak kawan2 kesayanganku semua ni..jom2 kita banyakkan amalan tuk bulan ni keyh? paling mudah pun dijanjikan ganjaran yang besar bermula Maghrib nih..tapi bermula sekarang pun leh ja actually..hehe..dan jangan lupa niat puasa sebulan terus tuk malam ni..ha macam mana?nah naca nih..


ni pulak untuk niat berpuasa tiap2 malam.nah3..ha dah niat tuk sebulan tu kena gak niat tiap2 malam..yang sebulan tu in case terlupa ke boleh la pakai yang sebulan tu..^.^


selamat berpuasa ye semua!!!!!!!!!!!!!ingat.jangan pose yang yuk lak.tamo3...ni je serba sedikit yang aku tahu n dapat kongsikan dengan korang.memana salah..tolong tegurkan k.kita sama-sama belajar..SALAM RAMADHAN..^^,
p/s : lagu pun dah tukar..:)





No comments:

Post a Comment