Tuesday, June 26, 2012

Kostum Mekap READY!!!

uhuk uhuk uhuk!terbatuk je keja..sebenarnya aku ni ha yang tak sihat..demam dah masuk tiga hari.:(..Alhamdulillah nasib rini semakin beransur sihat..thank dekat ZUZU n NAD yang menjaga aku..dah macam mak aku dah..hehe..sabtu ritu bermakna selesai la sudah malam kemuncak FFVPM9 yang diadakan dekat DATC..seperti yang aku pernah ceritakan..aku jaga part2 baju n mekap..bukan mekap org sangat pun.mekap diri sendiri teptiap hari ada la mentang2 mekap tajaan..*ops terkantoi lak.hehe..pape pn memang best la..lagi pun ni kan pengalaman pertama aku jadi krew kostum n mekap ni..apa yang aku leh cakap takdela susah mana sangat pn..tapi penat tu still ada la..takpe yang penting ada pengalaman..:)

macam biasa dah jadi krew tu backstage lak kan?peluang nak jumpa artis tu memang cerah sesangat laaaa~~...tapi aku pun tak paham napa la aku tak tangkap gmbar eh?maybe mood demam aku nak ada dh kot malam tu sbb tu tak bpa nak smgt sangat..*apa punya jawapan la ko ni syira oii..ramai je artis yang ada malam tu.Fahrin Ahmad, Dina, Mawi, Dato M. Nasir, Faezah Elai n ramai g laaaa...paling penting ada IZZUE ISLAM malam tu..arghh stress aku bila sebut pasal dia balik..-.-'..dia lalu depan aku..pas tu macam tergamam je semua..padahal boleh je kot time tu aku pgl nama dia ke.sah2 dia akan senyum kat aku.ok sedih sangat!..pape pn..memang bnda tu la paling menyedihkan aku tuk ritu..hehe..*macam ngada ja.:p

balik2 tu badan dah mula rasa tak sedap.pas tu sok pagi terus demam..memang panas gila badan aku...Ahad dengan Isnin tu keja aku apa ja?tidur bangun makan ubat then tidur balik..nasib la rini dah sihat sikit..mintak2 la esok bertambah sihat..doakan gak k??minum air putih banyak taw


No comments:

Post a Comment