Thursday, June 14, 2012

Arghhh busyy!

Assalamualaikum..eh rajin kan aku update blog skrg nih..ntah..aku cm bosan ah asyik kelas takde je..tapiii...cepat2 ucap tahniah kat aku sebab semalam aku dah ada kelas..hahaha..happy gilaa.kelas first kot..tapi kelas first tu la mewujudkan assignment first kepada aku.ok tahniah jugak..-.-''..(tu la nak sgt kelas kan?).takpe2...dh siap pun assignment tu samalam. tapi jawapan yang takleh cliche g kalau org tnya betul ke dah siap..jawapan aku.'siap dh la tapi tak taw betul ke tak?'..hehe..so prepare ye sapa yang nak tnya aku soklan cm tu mmg aku akan jawab cam tu.haha..ha pagi tadi pun ada gak kelas puan zizi..tp hanya suku kelas pun tak sampai yang datangnya tu..nyampah betul aku..nasib puan zizi dah ngerti deh kelas kami..dia pun ajar la jugak n bagi tips2..spa tak datang kelas tadi..rugi giloss woi..huihui..(sory agak kasar)...pas tu tuk petang lak puan zizi suh datang meeting..kitorng pn blur2 igtkan meeting tuk showcase..rupanya meeting tuk FFVPM..ha tahu apa tu FFVPM???bacalah poster dia ni...


apa tu FFVPM??(soklan lagi.ok sory tak explain). dia macam malam kemuncak la tuk semua karya2 pelajar nih.video ke short filem semua tu la...ada la penyampai anugerah, persembahan, dan seangkatan dengannya la..alaaa ala2 malam ABPBH la..hehe..ramai gak artis yang bakal memeriahkan majlis nih dengar kata la ada Lisa Surihani, Yusry KRU, Monoloque, Mawi, M. Nasir dan ramai g la..tu la serba sedikit yang aku tahu..kalau salah tolong maafkan dan perbetul k??hehe

ok meeting tu tuk pilih krew2 tuk hari tu la tapi lebih kepada persembahan kitorng nih..mula2 tak tahu la aku nak tercampak ke part mana..last2 aku dimasukkan dalam mekap dan kostum..ok!macam takot gak..tapi Insyallah ok kot.aku sekali ngan nony lak tu.pandai btul Cik Fifi pilih kitorng.keh2..pape pun hope perjalanan FFVPM ni berjalan dengan lancarlah hendaknya..mula rabu depan la kami dah mula busy..eh baru sebut sal busy..maaf3....yela rabu dah start kena ulang alik dari DATC..sampai la sabtu hari kemuncaknya tu..memang tak sempat nak pikir showcase lagi..puan zizi pun gtau yang sekarang pun memang semua busy pasal FFVPM ni..spe pun tak fikir dah sal showcase..pape pun kalau aku rajin nanti aku pos g k??jmpa lagi..

P/S : pelik gak rini macam semua lecturer panggil nama aku SARAH..patotlaaa rini besday kakak aku SITI SARAH BINTI OSMAN rupanya..Semoga dia dikurniakan kesihatan yang baik dan berjaya di dunia serta akhirat..love u my sis..go tiger aumm go tiger aumm..haha

No comments:

Post a Comment