Tuesday, June 12, 2012

Bila mula masuk...

Assalamualaikum semua!!!*mula dah bajet*..hehe..rini dah masuk hari kedua sesi pembelajaran tapi satu kelas pun aku tak masuk g..ok biasa la mula2 kelas seminggu awal tu selalunya memang harapan la nak ada kelas kan?sebenarnya bila tolak, tambah, darab semua dah masuk 5 hari la aku masuk sini..kan aku balik agak awal ritu sbb ada dinner komander...aku sebenarnya pos kali nih cadangnya nak cerita apa yang berlaku sepanjang 5 hari nih.tapi yang agak penting je la..takkan gigih nak tulis sampai setiap minit kan? *rajin lak aku*..:p

ok apa yang penting?sabtu ritu kami ada dinner komander kesatria dekat Hotel Armada bukan Alamanda k??semua tegoq aku salah eja kat fb..memang saja bagi salah tu.haha *ok alasan*. kami gerak dari puncak cadangnya koi 5..tunggu punya tunggu 5 lebih2 gak la baru gerak.eh sebelum gerak tu.macam2 terjadi..kami igt pakai baju sluaq dulu baru salin kt sana baju ala2 arabian tu..tgk2..dak2 yang lain dh salin baju.,mau tak gelabah aku ngan zu.berlari la kami p surau.ok dengar pun cam gigih..nak buat cmna..tukaq la..pas dh siap tukaq dapat call bas dh mai..ok lari lagi.memang keja aku lari la ritu..nasib sempat..

ha sebelum tu tema dinner malam tu Arabian Golden Night.kira semua jadi pak2 n mak arab la..masuk ja kami dalam bas..mekap timeee!!!!!bas tu bergerak dengan goyang yang mengalahkan inul..*adake?*.kami gigih gak mekap..mula2 base semua pakai sendiri..pas tu buh merah pipi dan selanjutnya la..cm tu ja dulu awai2.mata aku tak reti sgt nak mekap.dah sampai gelabah crik toilet.ok troskan keja mekap lagiii...dah mata aku mekap cm pa g.kak kama pn kesiankan aku ngan zu dia pn tlglaa mekapkan kami..ok serius terer gilosss..hehe.ok dh habis mekap semua acara pun bermula laaaaa~~~

aku n zuzu!!

adik2 semeja..:)

 ni pun sama!comei kan semua?hehe..*ok dua kupang

eww bajet gila aku!ahaha..sory bagi yang gelii..-.-..(fokus mata je la.haha)

nak dijadikan cerita lak.meja kami lak agak2 kebelakang.so giliran nak amik makan  tu ok lambat btol..tensyen aku.hehe.smntara tunggu tgk la kt pntas tu apa ja yang disediakan.dah tiba giliran kami.fuhh smgt aku g amik..tak banyak pun k?biasa2 ja...*ok nampak sangat cover*..haha.dh dapat makanan barula meja kami senyap sebab semua org sibuk memenuhkan mulut masing2..kalau tak bising smpai tak hingat!!pas tu apa yang berlaku cm biasa laaa.nah aku bagi gambaq hampa tgk sendiri keyh?cekidout!!

aku n zuzu g!!!banyak ngan zuzu dah dia ja sebelah aku.hehe

geng2 N aku yang g.:)

mamat arab yang poyos!haha

aku. nad (budak lambat mai dinner), ngan kak ika


ok habis dah bab dinner.tu ja la kot bnda yang menarik aku rasa..haha..yg sedih tuh dh habis dinner smua pun balik la umah masing2..geng akaun la..serius!!SUNYI btol level..tak sama dah cm dulu.ok aku rindu budak akaun batch aku.cam aku nk g kelas pn selalu kena tego kalau tak tapi nih takde sapa nak tego aku dah..*forever alone*..haha..saja gedik wat ayat touching...ha sem nih gak aku rasa akan busy btol dengan showcase.ok takot sangat!!harap semua bakal berjalan dengan lancar.termasuk semua pelajaran sekali la..AMIN~~~

No comments:

Post a Comment