Monday, October 1, 2012

Diploma Showcase Teater Lagenda...:))

Assalamualaikum semua!!!
sekarang jam kt sini menunjukkan 3.37 minit pagi.. haa rni kitorng overnite dkt kfc seksyen 13..katanya nak teman nad study..err study la sgt..hehe...spe je yg join? cm besa aku, zu ngan nad la.. haa tgk tajuk tu..putaran kisah..perghhh ayattt..cm apa dah..hehe..sebenarnya nak cita apa yg berlaku sebelum2 ni..kan aku dh lama tak menulis...
ok first of all semua pn dh tahu yang dah berakhirnya 
Diploma Showcase kami yang bertajuk teater Lagenda tu.
Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar...
skrg tunggu tgk markah time final nnti lak la eh...
time latihan dulu bukan main mengeluh g malas nk g laithan laa.. penatt laaa..
tengok2 sekrg apa?haa rinduu semua kot.time latihan..geng2 ibu mertuaku..
nak tngok gmbar time latihan?nah aku bagi skit.

with amat, zifa, syira n nony

 with krew n pelakon...:)

ha tu la serba sedikit untuk time latihan..mesti korng nk tgk cmna time showcase tu sendiri kan?
actually aku malas nak taip bebanyak..korng tengook gmbr je la k..ha aku pegang watak Sabariah kali ni..kitorng kn amik teater P. Ramlee group kitorng citer Ibu Mertuaku. tapi jangan pelik teater nih ada tiga Sabariah..hehe

taraaa...tiga Sabariah..keh3..

bersama aloya la..

banner pelakon..kitorng paling skit k?hehe

nampak tak eww gedik!haha

purple tu nama yukata..with our band


ging2 komnder ku yg dtg!!
saja taruh gmbar zu kn kt atas tu takde.hehe

suka gambar nih kira penutup.

pape pn..aku macam bertuah gak la dapat terlibat ngan teater lagenda ni..best kot diberi peluang pgg watak Sabariah.nmpk mcm sng tapi dengan tiga org lak ni..huihh kena ada chemistry gak kot..nasib dh mmg ada..haha...bersyukur sgt la ia berakhir dgn baik...pape pn ni happy2 ni dah sem last kitorng Insyallah..
so apa yg aku rasa skrg eh?mcm2 ada...suka ada, sedih ada, hm semua la...
SUKA? sbb lastly dpt gak nak habiskan diploma..
SEDIH? sbb kwn2 nnti belum tentu sma ngan skrg..geng2 yang confirm aku akan rinduii sah2 la geng komander, geng kelas, satu batch, satu FiTA, ha satu UiTM Puncak Perdana teruslaaa....haha
pape pn habiskan final dulu..kawan2 doakan saya dan kawan2 k supaya tenang nak jawab exam nnti n boleh jawab..Amin~
.





No comments:

Post a Comment