Wednesday, October 5, 2011

LOVE THEM ALL!!!


acctually nih kali kedua dh pn aku tlis blog under tajuk nih..
nk tahu sbb pe?dh siap lek lok last2 tdelete la plak td..hmm xpe2...
post kali nih berkenaan dgn kwn2 yg aku rindui kt punck tuh..
walaupun bru je nak msuk 2 minggu dh mula rindu kn??..
ermm spe yg aku rindui tu?sah2 la geng2 aku a.ka. besties kelas..
rindunya nk pe kelas sekali..lepak gazebo..gosip2...arghh rindu3...
firstly yg sgt dirindui mestila ZARITH geng muslimah ngan aku, 
NONY lak geng nk gy kelas n makan,
x lupa gak MIRA & AZIE geng hang out bersama..
rindukan2??haha..syg sgt dorang nih..

*

*

*

*

*


spe lak ramai-ramai 2??sah2 la geng KOMANDER aku lak..
haa..dorang nih la tmpt aku berlepak n mengadu kasih..ngan dorang la aku selalu berlatih kawad, malam2 pecah suara kt pdang futsal uh (sory kalu ade umah yg terganggu) n hang out sudah pasti..nk cita kt sni pnt ah nk menaip..dorang ni dh jadi family kedua tuk aku dah...hehe
tentu la geng-geng 6 org kami iaitu 
PIJO~tempat bergadoh, IKA~geng tuk bergosip n rumahnya tmpt melepak aku, 
ZU~tmpat meluahkan perasaan aku n biliknya jadi bilik kedua aku, 
NAD~komnder garang katanya tp kuat tacing gak dak nih..(hehe)
n last but not least iaitu NIK~tmpt tuk aku mengejek..(jgn marah ea)..
tnpa dorang memang x berseri la idop komander aku..even aku sorang je dak teater n dorang nih writing..nasib otak kami leh masuk je..haha..
haa..sbb dorang gak la aku troskan lagi bnda nih....insyallah smpai grade...
miss all of u like crazy!




*

kalau nak diikutkan..ramai gy yang aku rindui kt pnck tuh..
tp agakla kalu nk cita kt sni mmg x ckup ruang ah..
haa x lupa gak yang paling2 aku rindui of course la dak2 kls aku CT113 3A
tnpa dorang nih..hari2 aku x ceria kowt ye la teptiap hari x sah kalu x kena bahan ngan dak2 uh..hehe..pape pn you all rock..jmpa sem depan lak ea??
SARANGHAEYO







p/s : rindu time berlatih2 nih..:)

2 comments: