Saturday, October 15, 2011

FINALLY!!

hollas2 kengkawanku..
lmenye x nmpk kn?i mean x bersua..berjumpa..eh pape je la..
biaserla agak bz n x tahu la nk tulis pe kt sni (ayat x leh cliche gy ka?)
haa apa yg membuatkan aku nk tlis kt sni??
akhirnya aku p gak berjalan-jalan..akhirnyaa..haha.(happy cm pa gy)
aku p mna??P.E.R.L.I.S..(alah perlis ja pn)
chill la.jalan gak tuh..hehe

mulanya x ready pape pn.abg aku da ckp ja nk bawa..aku cm amik ringan ja.
xpa..pagi khamis tuh la..dia kejut bgon tidoq (lps smbhyang sbuh tidoq lak k bkn tidoq tros)..
dia dok kalut gerak..aku ngan dok blurr xtaw nk p ka x?
pkiaq pnya pikiaq..last2 p gak..hehe..(cm keling kn)..
p nek bas ja..rushing gak la pg tuh..nsib ada tiket bas kalu x bslh gila.dh la lmbt pn sbb aku gak kn..
nek bas kol 11...dh tu smpai dalam kol 1.00..
smpai2 kak anis mai amik kami..perut pn dh berkeroncong time uh..
pi la makan nasi ayam kt kedai mna  xtaw..sdp gak..pas tuh hntar kak anis p keja balik..kami pn balik umah...tu je kot ari first...ok then next day..haha..(mls nk pjg2)..sok tuh kak anis cuti..kami pn p la padang besar..bg aku besa ja tmpt nih dh derek p ja..
tp kali nih cm enjoy la gak...kn ada duit..keh3..dpt la kardigen, shawl ngn pashmina..
pas tuh kepek2 kt mak aku je la..ritu lak.makanan aku yg agak special pulut ayam...hehe
boleh la dh lama x makan..tu je la..mls nk upload gmbar bnyk2..

3 hari dua malam aku kt sna wlopon agak bosan bila malam..tp ok la..
dpt jalan2 gak..thanks cait n kak anis..kamsahaeyo..^^

p/s : ada ja gy tmpt aku p tp maaf la..biaser kemalasan menyelubungi lagi..haha


No comments:

Post a Comment