Tuesday, October 4, 2011

Kegilaanku~~

aku mmg minat btol ngan K-POP..
dh lme heboh dh sal nih kn?
tp dalam2 K-POP nih pn aku sebagai rakyat Malaysia mestilah tetap meminati
industri muzik negara kita..ok kali nih pnya post aku nak gtau TOP 3 sal artis2 Malaysia yang aku minati n sayangi...kalu 10 cm banyak sgt kn?so 3 dlu la..hehe..
yang pertama..(bunyi drum).... jatuh kepada.....chup!..sebelum tuh artis nih penyanyi taw..pelakon bnyk sgt..so penyanyi dlu la..ok berbalik..jatuh kepada...(cpt la skit eh)..
ha nk gtau dh..(drum sound effect)

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

1.
FAIZAL TAHIR


macam semua org taw kan?Faizal nih dlu kumpulan nasyid..aku mula minat pn time tgk Malaysian Idol la.(btol kan eja cm tuh).kira kt umah aku n abg aku dlu la yg minat bru diikuti seluruh rumah..(satu rumah gak kowt minat nih)..dia memang terbaek la..walopon banyak gosip..tetap bertahan n berjaya..x mudah melatah kowt...k la congrates..(tuk tangga buatan aku nih)..LOVE YOU FT....

*

*

*

*

*

2.
DATO' SITI NURHALIZA


sudah semestinya..spe yg x minat akak aku nih x tahu la..(perasan habih)..dari kecik kot mmg aku minat dia la..kalu nyanyi2 pn lagu dia ja semua..hebat kan penangan dia...walopon dia dh kahwin..ngan banyak gak gosip yg menimpa dia..dia tetap teguh n berjaya..sekarang lak..dia buat album versi English..mmg tabik la...best2 gak lagu2 dlam tuh..x rugi kowt kalu korang beli CD die..ALL THE BEST IN FUTURE DATO CT....

*

*

*

*

*

3.
TOMOK


comel kn?hmm nih pn salah sorang artis yang menjadi salah satu kegilaan aku time jadi dak2 hingusan dlu smpai sekarang la..aku ade geng yg meminati kumpulan New Boyz nih..iaitu kak aku sarah n juga ajat..pnh gak kami smpai telefon no yg kununnya syarikat dorang..smpai kena marah btoi ngn mak aku..mmg lawak la pengalaman nih..ahaha..die pn pas2 msuk one in a million tros jadi lagi hot..tu la tuah ayam nmpak di kaki..tuah manusia siapa yg tahu kan?GAMBATEH OPPA...

*

*

*

*

*

setakat ni dulu la pos kali nih.gue pn dh ngantok..pape pn..dorang nih berjaya dengan usaha masing2...
kalu x berusaha n nak dok goyang kaki je x kan jadi cmni la..mne de rezeki yg dtg sndiri bergolek..mmg bnyk pown gosip2 kt luar yg nak jatuhkan dorang..so kita jgn cepat percaya n hanya perlu amik mana yang baik dan juga buang jauh-jauh mana yang buruk keyh?hingga pos akan datang..jaga diri semua..love ya





No comments:

Post a Comment