Thursday, September 15, 2011

study week dh tiba...

ASSALAMUALAIKUM

yeahhh!!!akhirnya study week dh tiba...fuuhh~x dpt byngkan betapa penat 
gilernya sem nih..banyak betul dugaan dan perkara yang datang silih berganti....
ALHAMDULILLAH dapat juga ditempuhi dengan penuh kesabaran...
skrg dh tiba study week..status2 kt fb pn ramai yang kebayakan bertukar la..*home sweet home*..*indahnya dirumah*...untungla hampa kat umah weh..(menandakan tidak puas hati)...
xpa..aku kt puncak nih nasib still ada beberapa kerat ging aku...
rni ramai yang cuti eh semua cuti disebbkan hari Malaysia..
aku dok umah ja..tp skrg ngah lepak bilik tv..bosan gila bai..
tp ptg japgy kowt maybe nk kuaq..jalan2 ka..karok ke???bes gak bosan2 gini...
yg penting penat ah dok umah je...sbbnyaa~~ika dh balik umah die, pijo plak ntah kemana..nad tu??ntah la payah btol nk describekan..so tgllah aku, zu ngan nik ja...
xpe..boleh je kami gunakan minggu study week nih dengan sebaiknya...
cuma aku skrg ngah berdoa la jangn la bg aku terpilih tuk apa2 acara yang akan mengakibatkan cuti aku nanti terganggu..nak balik umah..
nak hilangkan segala strees n trauma yg bnyak berlaku sem nih..(trauma cm teruk sgt dh eh)..
xpe la..skrg nih kan dak degree dh msuk..
tp yg menghairankan aku..x pnh skali pn jmpa org yg aku btol2 nk jmpa nih..mmg sadis btol..mmntak2 la leh jmpa gak die sebelom balik umah cuti nnti..ha sal paper exam lak..final nih aku cuma ada 3 paper exam je.n satu je gy praktikal kelas Puan Zizi..pas tuh...
YAHOOoo..leh balik umah dah..PENANG Wait for me ek???haha..x sbar btoii...k la ha gy sekali sory sbb lama btol x tlis kt sni..dh berhabuk jugak..(ayat cliche)...maaf,,maaf,,,maaf....

p/s : semoga kuatkan hati dan jiwa menghadapi sem yang masih berbaki nih..


No comments:

Post a Comment