Sunday, September 11, 2011

minggu yang amat padat!

wahh..sblom tuh sory taw sbb blog nih dh lama gak x balik..sbb kebusyan tu la...ha bermula cita..penat giler kowt hari nih..eh minggu nih..bnyk gile2 keje..tensyen gak..bnyk kali kowt air mata nih tumpah..banyak sangat2 dugaan..keje la..assignment la, exam la...latihan lagi...memang x terkira la...pape pn mak aku mmg terbaiklaaaaa..segala kelelahan aku, kepenatan aku, ketensyenan aku  automatik akan terhapus walaupu kejap lepas2 sembang dengan insan yang bernama EMAK nih..ha pape pn event tuh insyallah akan terjadi esok..korang doakanlah k event tuh akan menjadi dengan jayanya,,takot gila kowt...hmm x de pape..cuma nak cakap yang..'ADIK sayang MAK sangat2'..^.^..skrg nih apa yg aku x sbr nk hbiskan sem nih n balik bercuti dirumah,...tu je..cepatla dtg waktu tuh...minggu depan pn bnyk gak exam..directing, cik syed, ctu laa...harap2 dpt wat yg terbaek..:)

pmbakar semangat la...

No comments:

Post a Comment