Sunday, September 18, 2011

kecewa tros~

hmm tntang ape aku nk tlis nih??
acctually korang smua pn tahu kn yg sok aku nk exam..
tp td aku sje2 on9....kira for the last la berfore exam..tup2..
aku terbaca status sorang kwn aku nih yang dh lama x on9...tgk2 dia dah ...jeng3
in a relationship..
hmm...ntah...sedih gila kowt....aku pn x tahu nape aku ptot sedih...maybe sbb dia baik sgt kowt...
dh la dia sorang kwn aku yang aku banyak luahkan n ceritakan dkt dia..even cita dkt girl x tahu pn aku cita kt dia..nih dia dh kapel lain..cne???mmg x selesa la kalu nk cita pape kt dia..
nsib aku leh tahan gy..kalu x dh mencurah-curah dh air mata nih...
pape pn mmg aku rindu dia sgt2 kowt..xpe la..nk wat cne kn??
dah jodoh die kot..aku paham...tpaksa redha kan je la..sem depan dh la ade kls skali ngan dia..mmpos...maybe aku x perlu duduk dkt dia la kowt ngan x perlu smbang ngan dia kowt...lebih baik diam n tros lupakan dia..even agak payah gak nk lupakan dia..
*perghh tetiba jiwang kowt malam nih...hmm..
aku pnh gak bayangkan cmna kalu tetiba aku jadi dak yang pendiam tros..kan sng...org pn x ramai yang aku knai..hidup pn hapy ja...pape pn..aku nk lupakan dia la..nasib dh dkt cuti sem...balik umah nnti...i'll try my best to forget him...just pray for her happiness....:')

p/s : bila la plak nk dtgnye time aku ah???*wondering~


2 comments: