Tuesday, September 20, 2011

habis gak


yay!..alhamdulillah akhirnya dh hbis gak exam bagi sem nih..
cuma yg tglnya kelas lakon tuh je la...ade nk kena perform jumaat nih...
aku balik png lak maybe ahad kowt..nk jejalan gy..hehehe..
ok nk ckp sal ape ek (ulang ayat nih gy)..mmg la lega paper dh hbis..tp aku tkot sgt...
bel la..hmm dh la carry mark pn. rosza bg skit gila..hish..mntak2 la aku pas..
den x sanggup nk repeat...sem dpn yg pstinya tentu akan jadi lebih penat dri sebelum nih..
ngn kelas yg kne amik sem dpan uh g..
setiap sem btmbahla kepenatan itu..huhu...aku skrg nih...rse...
cm mls nk pk bnda lain..ade gak niat nk hentikan je bnda yg x pntg2 nih..tp ntah la..
tgk la dlu nnti cne...ikut kata hati...pape pn x sbr gila nk balik umah.
nak mengembalikan semangat yang hilang n mereleaskan tension of course...
thn depan aku harap gak hubungan kami satu kelas lagi rapat n macam adik beradik..aku sayang korang sgt2 kowt...ye la..dri part 1 gy kn??pape pn...sal bdak tu lak..ade je aku nmpk dia..tp ntah x leh la nk nmpk dia..msti cm nk lrikan diri..x sanggup bai nk bhadapan ngn dia..xpela..tgk la..nnti sem dpn cne lak..smada..ntah la frenz..payah nk describekan..ha pape pn..thanks sbb jdi frenz kite??kamsahaeyo...^.^V

p/s : sory sbb x taruh gmbar..sbbnya leceh la yahoo skrg..mianhaeyo..

No comments:

Post a Comment