Sunday, September 25, 2011

Percutian Bermula..

semalam aku smpai dengan selamatnya dekat negeri kelahiranku ini 
iaitu Pulau Pinang.nek bas tu pn.mcm2 tjadi kowt.. dengan basnya lambat..
parents penumpang mengamuk sbb lambat..n x jugak dengan anak penumpang yg mengamuk sbb..
err..x tahu la pulak sbb time uh tgh tido..ok pendekkan cerita..
bas aku yg btolak kol 1 tu smpai penang dkt kol 6.30..lmbt gak kn?xpe jnji selamat smpai..

dh tu tiba la plak ari nih iaitu bersamaan AHAD
kami sekeluarga telah bercuti di rumah BANGLO dkt batu feringghi nih.
lawak gak..smpai2 je penang semalam tros bcuti rni..
kurang bes la sbb geng2 aku iaitu anak cik fauziah aku x mai..
depa smua p jb..so aku keseorangan..sob3..:'(..x leh blahnya time mandi pn..
dengan anak2 buah aku..
sungguh x de feel nk mandi.haishh...

xpe la x kesah la..janji leh gak mandi laut ngn releasekan minda..
smpai2 dlm kol 2 lebih cm tu..smpai2 tros makan..lauknya nasi minyak 
dengan AYAM MASAK KICAP.kegemaranku..pas tu lama skit..
mandi la..tunggu gy...pada masa yg sama..yg lain
prepairkan tmpt tuk bakar2...hmm..serius rni banyak gila makan kowt..
adoii..bercuti dengan makan je la nih..aku ade la titipkan sedikit gmbar untuk kalian...
tgk3...hehe...k la tu je tuk hari nih pnya pos...ke lain tajuk lak ea... 

pemandangan sekeliling umah.
 
cucu mak jang ngn syafiq

geng ni jugak..

geng2 yang mndi bpa bnyk kali ntah

anak kak tun.

umah ni la kami duduk..

mmg x de keje nih

nmpk sgt x de keje ye?eheh


pmandangan..

3 comments:

  1. amrina pkai seluaq legging kot...hahaa...nak p gak...

    ReplyDelete
  2. amrina pakai seluaq legging kot...hahaa...bila nak p g...jgn lupa ajak...

    ReplyDelete
  3. tu la x taw la bila plak....ritu hmpa p jb..wuwuwuw..insyallah ada masa gy..hehe

    ReplyDelete