Wednesday, August 3, 2011

owh THURSDAY in RAMADHAN~~

korang mesti pelik kan???kan3??dh kenapa tajuk kali nih nak english bagai..sje2...slang2 baru hbis wat bel..nk tunjukkan skill skit..hehe...ha rni bpa RAMADHAN???4 kn??pndai anak2..haha...alhamdulillah sekali panjatken kehadrat ilahi kerana hari ini telah masuk hari ke 4 kita menjalani ibadah puasa..ha n smlm...jujur nih..smalam first day aku gy terawikh..lega kowt..nk pegi asyik tangguh je sbb bnyk keja..nsib smlm terlaksana jugak...ok berbalik kepada topik..seperti korang tahu..(bajet cm tahu)..hari Khamis kan selalunya jadual aku yg amat memenatkan gile..sbb adenya kls anatomi itu...aku pn x dpt la nk agak cmne kls tuh nnti..mesti akan EXHAUSTED..tp nasib baik la rni x de kls die...so bersyukut sgt3....hehe...nk ckp sal ape gy ek??smlm puase2 pn tetap turun padang taw...nasib aku jaga PLATUN yg kurang songehnya..so puasa aku masih terjaga..hehe...dh 3 hari aku berbuka dkt level nih x de org pn yg nak ajak..(bajet artis konon)..bes gak berbuka kat level ni...hari first aku buka kat umah zu..hari kedua n ketiga kami berbuka beramai dekat umah 3A08...meriah kowt..so x la aku terfikirkan umah sgt...sahur lak sahur kat umah sendiri la...kami 4 org iaitu aku, diba, fiza, n sasa.. termasuk la tetamu tetap umah kami iaitu ika..bes3...ni la uniknya BULAN PUASA setakat ini...untuk kali lain lak...ASSALAMUALAIKUM..

p/s : x larat nk taruh gambar sbb mls lak nk crik pagi2 nih...

2 comments:

  1. done folo.. jom singgah blog sy. www.duniasigadisberseliparhijau.blogspot.com

    ReplyDelete