Monday, August 1, 2011

SEBULAN HANYA SEKALI~~

ALHAMDULILLAH hari nih dh masuk hari kedua kita sebagai umat islam menjalani ibadah berpuasa. walaupun agak sedih untuk mengharunginya tanpa keluarga disisi..tapi ini merupakan pengalaman dan harus digunakan dengan sebaiknya. hari ni merupakan hari ptama aku bersahur..nah tahu sbb apa??smlam iaitu puasa yg pertama x de spe pn yg bangun berikutan terlalu penat dgn refreshment. smlam hari first, ok la..so far aku leh lagi tahankan nafsu makan aku. smlam aku  cuma beli nasi lemak kukus ayam berempah, air longan, putu mayam ngn murtabak untuk shur..rni aku bngun sahur so mcm agak bsmgt skit ye...kls rni..cm biasa kowt tp aku ade exam lakonan la plak..so kena wat btol2 la..tkot2...doakan aku k guys..ptg tuh lak kls ayah agi...dari kol 5 smpai kol 7..agak lama disitu tp x pe la nkw at cm ne kn..just go through it., ha btw sory sgt sbb dh lama x tlis kt sni...bz gak la kblkngan nih....uhuhu..pape pn..SELAMAT BERPUASA n BERSABAR tempuhi bulan yang pnuh mencabar ini keyh...


P/S : walopon ayat cliche kn??tp nak wat gak..aku RINDU sgt2 nak buka pose ngn family aku..wuwuwu

No comments:

Post a Comment