Sunday, August 21, 2011

overnite.?first time with them..

smalam bersamaan sabtu iaitu 21/8 ngn bangganya saya memberitahu yang akhirnya overnite yang kami rancang dgn kwn2 kesayanganku telah berjaya berjalan dengan lancarnya..ha nk tahu flow die cane??jap2 nih nk start citer dh la nih...sbar3..hehe

  • kol 11 cm tuh aku, zu, ngan ika kuar dlu..tunggu keta..mula2 igt kta kol 12..last2 kol 11...semntara tunggu yang ngn nad..kami p kandang dulu..beli air..dalam kol 11.30 tuh bru dorang sampai..kami x taw nk gy mne gy sbbnya keta pijo x smpai gy sbb dorang amik dak2 palam gak...bila tgk je minyak keta kurang..kami decide la nk tunggu dorang dkt bukit jelutung..tunggu agak lama.baru depa mai...


  • keta aku 5 orang ja iaitu aku, nad, yan, ika, ngan zu..keta pijo pn 5 org gak iaitu nik, pijo, tasya, kinah ngan timah. kira cukup la kuota kitorng..hehe..smpai kl dalam kol 1..gy amik duit dlu kt bank.igt nk singgah downtown g downtown dlu umah ika..tp sbbnya jem gilerr..so tros gy JALAN TAR..dh pulak time tuh dkt CHOW KIT pn jem giler..x taw nk wat ape dh..so redah je la..lastly smpi gak kat JALAN TAR..dh smpai ada gy mslh..parking la plak...pusing2 last2 dpt la jugak parking iaitu blkg sogo..jadila wlopon agak jauh...


  • kami jmpa smua skali n tros bjalan...kami jalan 4 org iaitu aku, zu, pijo ngan ika..lawak gak la sesi pjalanan kami..x lekang ngn ketawa..haha..happy gle time tuh...jalan punya ajaln..aku pk x kan x beli langsung kn?dh tu aku beli..jeng3...beli selendang warna silcer..lama dh kowt crik bru jmpa..hehe..best3...at least beli la gak dh jalan jauh2 kan..pijo pn beli gak tudung..tp zu ngn ika just window shopping je katanya..hehe..

  • pas hbis berbeli belah...kitorng igt nk gy makan dkt kfc dpn tuh..dh time blik tgk2 dh tutup.kami pn igt nk mkn mcd..so ika bawa la kami gy mcd dekat BUKIT BINTANG...kira sahur la katakan..pagi tu lak aku makan big mac..erm sedap...hehe..dh la agak bingit ngn suara NIK.kat atas tuh..sungguh x leh blah..heheh...hbis makan keta pijo katanya kna balik dlu sbb dak2 palam kena gy kls kol 8 japgy..dh tu kami x balik gy..pegi la tgkp gmbar dkt PAVILION dlu..ngada x?pagi2 buta kowt time tuh..gigih ngat kn?hehe..

  • pas tuh kami gy smayang kat masjid..pelik la masjid tuh..kata prempuan tingkat 2..tp bleh dak2 laki naik salamba ja..pelik eh aku...xpa2..dh tu kami decide lak pegi ek TASIK..erm sory namanya x igt..hehe...tangkap2 gmbar semua.lepak kejap..dh tu x taw nk gy mana dah..n then...B.A.L.I.K..so begitu la cmne bejalannya pejalanan kami...x tido kowt..hehe...papepn best la..isnyallah sem depan lak keyh..hehe...love ya all...























p/s : kurng skit smgt raya time beli tuh sbbnya x kdai2 bkn buka lagu raya pn..apepown..syg korang sgt3..sory ye nik ngn fiza..xdan lak nk tgkp gmbar korang.papepn..sayng korang ..<3

No comments:

Post a Comment