Thursday, August 25, 2011

BESOK!YEAHH!!!

esok hari apa?tnya gy soklan cm nih..hehe...ok2 sok hari jumaat kn??alhamdulillah tiba juga harinya yang sangat ditunggui oleh aku...dan boleh dikatakan seluruh warga uitm..dimana...telah tiba masanya untuk kita....PULANG BERAYA~~...hehe..x sabar btol nk tunggu malam esok.kalu x bleh ja balik malam nih..tp last minit pnya keja la.tetiba ja x dak lak kls..hancuss btol..x pe la terima je la...nak balik nanti..x sbarnya nk peluk mak aku..pas tuh having first sahur with my beloved family..n then berbuka sekali..x sbarnya..lama dh kowt tunggu..org nih dh kira kali kebrapa dah.aku bru frist time,wuwu...harap esok semua perjalanan selamat la..doakan aku slamat smpai umah keyh..ha x lupa gak..aku dh dipilih sebagai ketua projek program majlis hari raya kesatria negara...sekarang dalam proses gy.harap2 smua berjalan lancar la ye....pape pn aku nak ucapkan kepada semua bloggers 

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN...MAAFKAN SEGALA KESALAN DAN HALALKAN MAKAN MINUM KEYH...

Love you..<3


No comments:

Post a Comment