Saturday, August 20, 2011

menjelang hari yang dinanti~

assalamualaikum..eh hari nih hari ape ek?ohh dh sabtu rupanya..means hanya tinggal 6 hari je gy aku dh nak blik umah kesayanganku..yeappyy~~~~..x sbrnya nak blik..leh gak tglkan sekejap sgala masalah yang ada n serabut dikepala nih..serius sem 3 nih gile3 penat ah walopon jam kredit die skit..ha minggu nih mencabar sgt..ngn assaignment yg bnyk nk kena hant..exam tarian gy..adoi.pnt ah..sem 4 nnti xtaw la cm na plak..ok2..rni sbtu kn??(sory2 tnya gy sbb slah sorng folowers dh marah)..bosan la rni..igt nk kuar gy s.2 beli brg tulisan khat..tp cm x yah je..hehe...(mls pnya pasal)..so lepak la aku dkt umah ZULAIKHA rni iaitu tmpt kebiasaan ku melepak..tp lps nih x leh dh sbb degree nk msuk dh..ye la di dok kt blik nih ngn kak mai...rni ika pn join kami skali..aku on9, tido n skrg nih wat blog..haha..(mmg x dak keja)..ptg nih lak kami ada berbuka ngn semua dak2 komnder...bes gak..so x lah bosan ngat (pdhal buka kt umah pn ok je)...cm tu je la aktiviti tuk rni...ha thanks gak dkt CIK LINA sbb rni aku gunakan tips2 die tuk cntikkan lagi blog aku nih,,...tp cntik ke?haha...nk happykan diri aku cm ni je la hiburan die..sdh kn?hehe..pape pn jmpa gy di kali lain..taaa~~




p/s : rindu Puan Mamunah Binti Ahmad..seriously...n my GGL of course...

2 comments: