Sunday, August 14, 2011

Minggu Nih Agak Mencabar Kowt..

ASSALAMUALAIKUM, hello, anyeong semua...hari nih alhamdulillah dh cukup 15 hari kita berpuasa..pejam celik pejam celik dh setengah bulan kita berpuasa kan?so amcm puasa korang?ok x??penat??biasa la tuh ni la kira cm ujian dari Allah.


serius bagi aku mcm kurang gy ibadah la.so kena tmbahkan lagi nih...x bukannya sje2 x nak pegi  terawih ke ape..tp minggu nih mmg padat la jadual kls..start rni dan smpai khamis nih akan slalu je ade latihan tuk exam Cik Dida SETIAP MALAMMmm!.agak payah tuh..tp kena tunaikan la gak kalu x nak repeat tuk kelas tuh..ok sehari rni iaitu AHAD td siang sehari gak la aku x dok umah..kuar kol 10 pagi smpai 11 malam nih bru balik..g mne?x gy memana pn...dlm kolej je..pagi td lepak BK wat assignment tuk presentation Puan Zizi ngn Mira n Azie. pas buka puasa..pegi lagi studio lak tuk latihan Cik Dida lak..MENAri, MEnari n MeNaRI~! sighs* neway .thanks ye dkt huzai sbb sudi gak ngajar kitorng..kamsa2...ape gy ek?ha korng sory taw agak lme dh x tlis kt sni..slah satu sbb bz..salah satu sbb gy sbb sku rse merendah diri la...ye la..blog aku kn ape je..x howt pn..ntah..ape pn aku bersyukur la dengan blog aku nih..janji ade gak..x gitu??hehe..*tetiba bersemangat..rni 15 hb means ada gy 11 hari je aku kena tgl kt sni then akan balik ke HOMETOWN ku tercinta..rindu2 nk buka ngn keriuhan family ku...makanan yg bermacam-mcam..perghh sedap3..


p/s : kalu msa kat sni cpt n masa kat umah lambat untuk bergerak kn best?hehe..ade masa pnjg skit nk dok kt umah..hhe

No comments:

Post a Comment