Wednesday, July 20, 2011

X SABARNYE~!!

ALHAMDULILLAH~x kurang dari seminggu setengah je lagi umat islam seluruh dunia akan menemui bulan paling mulia antara seribu bulan iaitu BULAN RAMADHAN..seriusly aku x sabar sangat nak jumpa dengan bulan ni lagi..insyallah tahun ini aku bertekad untuk lebihkan aktiviti amal kalau boleh dan menggunakan hari dalam bulan puasa ini dengan sebaik-baiknya contohnya pegi jugak terawih walopon juast buat 8 rakaat.nmpk sgt macam terlebih excited kan?tp mmg agak excited pn..dan sekali lagi tahun ini aku akan berpuasa tanpa keluarga tersayang...xpe..nasib dh biase dh..kalu x agakla sedih juga skit..tp ni la boleh dikatakan pengalaman belajar jugak kn?so just go true...bnda yg pling aku risau puasa kali ni ialah sbb kls cik syed la..tkot la..kls dia dh la penat agak nk mmpus...kalu mcm tu jugak bulan puasa pn..tak ke mampos gak..hehe..harap2 aku kuat menjalani ibadah puasa thn ini & puasa diterima ALLAH...amin~.

p/s : igt nk selitkan sekali jadual berbuka tp yg jmpa tahun2 dlu..mianhaeyo.. :(









No comments:

Post a Comment