Thursday, July 21, 2011

Selamat Datang Ke Dunia...

ASSALAMUALAIKUM~!!.
semalam aku pergi ke Perlis kalu kalian nak tahu (sje gtau dalam KL konon hot la..kui3)..pergi bkn jalan sja2..p sbb nak jmpa dengan...dududududumm (konon bunyi dram) ANAK BUAHKU YANG BARU!..act nama dia x tahu gy..yg aku dgr ura2 SAFIA..tp SAFIA apa x taw la..kan trend skrg kalu nk buh nama kena dua patah kata mcam nama aku jugak Nur + Syahirah..(perasan hbih)..aku agak excited sbb ni anak sedaraku yg kedua perempuan..maklumla aku pn perempuan kn??kira sme la kepala ngn aku...pape pn bes la jugak jalan2 smlm..tgk pmndangan...sawah padi...lama gak la x jalan cm tuh..enjoy2...pas tuh x rugi gak aku ikut nih sbb aku berjaya mendapat kasut yang dibeli dekat Pekan Rabu...yeah!!! n satu selipar...(sep gak duit aku..thanks omma)..tu je la..ha pas tuh ptg kami gy makan lak FISH n Chip dkt kiosk@bertam tuh..perghh sedap2...sbb agak lama dh aku x mkan bnda western tu kn??ha kali nih skali smbut besday Syafiq yang mana jtuh esok bersamaan Sabtu iaitu esok..(kepada yg x tahu Syafiq tu abg kepada baby bru nih)..so ni je la entry kali nih....pape pn,,ENJOY je gambar baby ni k!hehe,,








p/s : hope dia jadi anak yang solehah dan sentiasa diredhai Allah..amin~~

No comments:

Post a Comment