Saturday, July 23, 2011

JALAn3...

ramai je gy sbnrnya..cuma dh lain kalut nk smbng..hehe


time makan kat kfc...sdp2..hehe


innocent x muka sye??keh3...

port biasa..tandas jusco.hehe

pikah,bella ngn leyha...

ni lah mamat itu..kui3..(nk sgt suh amik gmbaq aku upload tros.muahah..)


 senyum eh cik lala...my LOVELY BESTIES...hehe

dh tgk gambar2 tuh??puas dh??k nk mula cita dh..rni ari ape??SABTU ek??ok3...(nak cita la nih..pas sorng followers bising)..rni bersamaan dengan 23 Julai aku pergi balik sekolahku tercinta iaitu High School Bukit Mertajam bersamaan dengan adanya hari KoKurikulum bak kata tuk senang difahami ialah Hari Kantin,...setelah berbising di grup kitorng kt FB..so ade la jugak nmpk muka dak2 batch kitorng..kira mcm reunion kecik..tp kecik je la..haha..smpai dlm koi 10...smpai2 aku ngn bella x taw nk p mna...tros p crik pikah..jumpa farah lak..smbang2 lagi..jalan2 lagi..perghh dh la rni panas giler..bpa bnyk kali dh aku beli air..hehe..tu pn hasil dri bls kasihan rakan2 yang agak bnyk blnja kopun kat aku..kamsahamida.(smbil tunduk2 cm korea la),.ramai gak la aku jmpa rni..junior2..senior2...ha BEST! la...pas tu dh agak panas punggung dh (cuba menyelitkan peribahasa konon dpt mrkah lebih) bru kami gerak pergi ke.............JUSCO lak..biasala tmpt melepak jangan dilupa...igt mmg nk p tgk wayang,.bncang pnya bncng akhirnya kami memilih cerita poppers ape ntah..lupa tjuk lak..hehe..6 org msuk dlam tuh aku, leyha, husma, nabilla, pikah n sorang kumbang la kononnya iaitu zarip...bes gak cita tu..sape yg x tgk gy..pegi al tgk keyh..best2...hbis tuh...jalan skit...so balik...aku beli la jugak rni iaitu beg tangan~~..aku kn dh lama memasang niat tuk membeli beg..ahkirnya termakbul..papepn bes la hang out rni ngn semua..nnti time raya ke kita wat gy key..sayang hampa semua...^.^<3..

p/s : time jalan ngan pikah n farah teringat time skolah2 dlu..kemana shaja pasti kami bertiga..muahaha...

No comments:

Post a Comment