Friday, June 24, 2011

PAYAH BUKAN PENGHALANG TAW???

aku mmg dilahirkan untuk menari kowt..(boleh x kata cm tuh)..hehe...ye laa...sem nih serius mmg keja aku menari je bnyk...dari siang ke malam..macam dh x de keje lain..nk wat cmne..aku wat semua tu pn tuk markah exam aku jugakk..so terpaksa la...tp serius skrg aku tkot la kls cik syed tuh...ntah..cm ne la dia nk bg markah nnti ek...cm payah je nk dpt tinggi..bg la aku pas gak walopon x A...x nak la repeat kls2 yg cm nih...penattttttt....spnjang nih..apa yg aku bz kan ialah menari tradisional tuk kls cik dida, n juga tuk side teater tuk kls pn zizi lak n akan di perform di konser Simply Siti nanti,..mntak2 la kat sna aku leh jmpa siti..nak3..hehe...i luv u DATO..(tetiba emo lak)...ntah la...selasa ni dh nak kena hantar keja ayah agi n ada presentation kls puan zizi tuh.,,harap leh wat n siapkan dgn terbaek k..RISAU LAAaaa~~


p/s : kalu jadi bendahari atau org yang memegang duit org itu smmgnya sesuatu kerja yg memenatkan n memerlukan disiplin yg tinggi...+.+''...

No comments:

Post a Comment