Tuesday, June 21, 2011

PETANG YANG MEMANASKAN~~

skrg pukul 3.12...bkn apa..panas giler la...nsib kls pn.zizi arinih batal..tu pn dia suh kitorang prepare tuk presentation..tp serius smpai skrg aku x tahu gy la nak wat apa...cm ne ek..dh la teater HAMLET tuh x hbis bce lagi...bnyk gy muka..addoii...aku skrg minggu nih esp mmg bz gile la esp time malam..malam je tiba sure ada latihan...x dance sure teater, x teater lak sure kesatria..begitulah rutin aku.....ngn kitorang pn agak bz ngan KONSERT SIMPLY SITI.....ye larh..satu kls kitorang akan involve tuk site theatre..pengalaman terbaru gak nih..nak wat teater ngn dak2 kls lak..bg grup cik dida lak.troskan latihan k...so i hope our grup will do better although ramai yg x berapa nak reti sgt ek..xpe2 blajar3..sal komnder lak....sure msti ada ja aktiviti dlm setiap minggu nih..contoh cm mlm nih..ada lak meeting.,..sok malam dh nak kena kutip duit pelatih..addoiii...ponat gak la..tu la spa suh jadi MT??tp x pe la pengalaman kan?thanks2 spe yg mengundi tuh..(cm popular sgt la plak kan)..

ok aku admit..smenjak dua menjak nih aku asyik nak sentap je....dh tu tacing...ntah kenapa ngan aku..setelah di'brainwash'kan oleh rakan2 ku di sini...aku skrg alhamdulillah dh semakin ok...means cm ne ek...kira cm dlu balik la..kalu ad masalah pn dh x nak amik tahu sgt dh..just go easy for it..kngkwn aku yg pnh terasa ngn aku tuh di kesempatan nih aku nak mintak maaf k...maaf sgt2..aku sayang korang taw...cuma x leh nk luahkan je..k la x mo tacing2..x bes...pape pn..serius sem nih aku tkot ngan bel311..tkot3.....hope leh wat kan?amin~~~ok la nk tido jap japgy kol 5 ade kls ayah agi lak..walopun kat kls dia cm leh tido..tp x mo ah...hehe.daaa~~

p/s : ntah...nk ckp sal topik ape gy pn aku x tahu dah...nnti aku akan more create topik yg bes2 gy k?hehe..assalamualaikum..next entry ya

2 comments: