Sunday, June 26, 2011

MERIAM~!!



geng2 g tgk meriam

gk tajuk?cm hebat kan?msti igt cm raya...ni la tajuk teater yg dibuat di bawah fakulti kitorang iaitu Teknologi Kreatif & Artistik ataupun TEKA...sbnrnya banyk gy teater hasil pelajar TeKA, cuma skrg nih mood meriam tgh melonjak sbb ianya tgh hangat dipentaskan di MELAKA iaitu di UiTM BANDARAYA MELAKA (ayat cm poyo skit)...pementasannya 4 ari bermula smalam n smpai selasa nih...so semalam bersamaan SABTU iaitu 26/6 aku telah berkesempatan menontonnya di MELAKA..ni kira kali kedua dipentaskan..kali pertama dulu kat puncak alam..sbb sibuk so aku x sempat la nk gy tgk...kitorang nek bas kol 2...pnt gak la walopon duduk ja dalam bas tuh...mmg bosan.,.dalam kol 5 tuh kami smpai kat tmpt yg dituju..show mula kol 8.30...so kami p la jalan2 dlu kat The Store.(hebat kan?kat sni pn ade je kowt).tp sbb nad n aku nk makan MCD so pegi la jugak...kami jalan2 dlu..tgk2 baju..solat smua..dh selesai..bru p makan..dh tu dalam kol 7.50 tu kami pn naik...nk tunggu masuk ja la..msuk3..crik la tmpt tgh2...ok dpt...aku dok sblah dak lendu..bnyk gak soalan yg diaju..dh macam artis dh rsa..haha..(persan hbis).bdk2 uitm Lendu ramai gak..dak messcom la esp..zul pn ada gak..xpa2...pas tuh aku enjoy la the show...best2...abg syafiq, kak shiera, abg alip, n semua pelakon n crew mmg terbaek la..leh wat aku menitiskan air mata gak kowt...sedih3..part mana aku suka dalam teater tuh?aku suka part flashback time adik dh meninggal tuh..sedih sgt2...walopon simple but NICE idea...great abg ayie...^.^v...ha pementasan tuh ada gy 2 ari ja gy..so sesapa yg ade berdekatan MELAKA n seangkatan dengannya jangan lupa pergilah menyaksikannya k..x rugi owh...pape pn..bangga dapat men'support' hasil pelajar TEKA sndiri n sekaligus dpt mengharumkan gak nama UiTM...SYABAS SEMUA~!!!


p/s : terover lak..padahal penonton je pown.lalala~~hehe.....nih die poster die tuk tatapan semua...

No comments:

Post a Comment