Wednesday, June 29, 2011

AKU MALAS~!!

mood skrg nih bersamaan 30/6 kol 1.23 a.m...aku rse cm mls je nak gy kls sok nih....SERIUSS DOWHH..xmo gy semua kls iaitu ke tiga2 skali...ye la hari khamis..mmg kena bnyak tahan fizikal n mental gak la..(dh macam nk turun pdg bertempur je)...ntah cm ne ek..kena gak la kuatkan smgt..ya ALLAH..tlongla bagi aku bersmgt balik n smgt tu macam awal2 sem ritu...pnh gak kowt aku rse cm bek drop subjek nih..(subjek apa rahsia la)..tp stlah di"brainwash"kan oleh diri sendiri...so bleh la aku bersemangat skit..hope sok smgt aku akan meningkat sedikit demi sedikit n kembali seperti biasa...aja2 SYIRA..bru skit je kowt nih..(nak sedapkan ati je nih)..


mungkin aku macam nih..cute dalam kepenatan.(tetiba perasan lak)


p/s : bak kata salah sorang kawan aku di sblah skrg nih...igtkan u nih cm dlm tv..sesuka hati je nak gy ke x kls...rupanya tidak...kui3..

No comments:

Post a Comment