Saturday, July 2, 2011

HOT KOWT~~

ntah cam gatal kan tajuk kali nih..hehehe..tp sje2....x pnh pn kan citer sal2 dak laki nih..hahahah..ntah..skrg aku suka la tgk bdk sorang nih..mmg hot la..eh dia bkn cm hot pn..cool je...aku suka gile style dia,...slalu ja nmpk dia..kalu kat dining pn sure dia skali geng2 die...slalu gak aku tgk..kalu geng2 dia nk makan kat dining sure dia ja x beli minuman..pelik gak aku..tp mmg dia minum air putih je kowt..maybe la...mslh skrg aku bknnya tahu nama dia pn..sja mls nak crik..bleh ja nk tnya..mls la...nnti bukan dapat pn..xpe janji aku senyap2 dlm hati dh la..heheehe..at least x yah gigih nak berharap kat dia sgt...ha! g 1 gaya dia yg mmg melambangkan dia ialah..jeng3.....kalu dia g memana ja sure ada EARPHONE dismping dia..kalu x pakai pn sure sngkut kt leher dia..smart kowt gaya cm tuh..haha...hmm kalu nk tgk dia senyum kan mmg payah gak la...tu aku suka tgk dia...tp x pe la...ok dh hbis...sja cita..hehe..

malu kowt bila dh hbis cita nih..huahuahua.(sja wat gedik)

p/s : melihat dari jauh pn dh cukup..n dia cuma insan biasa...hehe

No comments:

Post a Comment