Friday, June 3, 2011

NO TITLE~!

tak tahu la sesuai ke x tajuk nih..ntah entry kali nih pasal perasaan yang aku rse skrg nih..hmm cm ne ek nak cakap...cm nih...aku ade cerita yang aku nk citerkan korang pk kan k?hmmm bnda cm nih dh dua kali dh aku rsa dalam idop..tahu tak bnda cm na?macam individu nih suka tuduh aku suka seseorang tuh padahal individu tuh yg suka sebenarnya (apa pnya ayat bm la ni kan)..kira cm aku nih dijadikan alasan la tuk dorang tu nak chat ke or knal lagi rapat (bkn means kapel taw tp means kawan..pada tanggapan aku la..ye la dorang bukannya kenal sgt pn sebelum nih...tp serius penat ah...kalu dalm fb men tag2 nama segala..serius rimas....tahu la kalu dh suka kat budak tuh jgn nak babitkan aku lak..padahal aku ngan dak lelaki tuh pn kwn biase je lagi2 mmg dh rapat sejak skolah menengah gy..nak kesah apanya hal2 suka2 nih..yang x leh blah...kawan2 dak laki tu add die pn nk gtau aku segala...nak kesah plak aku kn?aku kata dh kat dak tuh yang aku rimas la dia asyik cita kat aku sal add2 nih...

chopp!!aku x jeles langsung k?cuma tlong la paham..aku dh la ngah study skrg nih..lainla korang tuh cuti sem..x yah pk ape2....hmm cm ne ek ending die??ntahla..biarlahh dorang nak kapel sekalipun x kesah la....cuma aku nk mntak maaf la kat dak tuh kalu terasa ke apa yang aku bg msg cm tuh..serius kna cakap gak kalu tak lagi la aku tensyen..ko kena igt gak x kan sal bdk laki yg ntah spe2 nih kita nk gaduh kan?kejadahnya??(opps sory terlebih sudah)..hmmm....pape pn...x kesah la kat dorang..biar je la...janji aku dh happy ngan idop aku skrg nih n berusaha tuk dekan sem nih.....hehehe...^.^v..

p/s : smoga sem nih lebih baik dari sem2 yang sebelomnya...AMIN~~..x dak gambar sbb mls nk crik gamba dkt yahoo..hehe

No comments:

Post a Comment