Sunday, June 5, 2011

CUKUP SEMINGGU~!

ok harinih dh cukup seminggu dh aku berada kat puncak nih n bermaksud berlalu dh minggu pertama kelas bagi sem 3 nih....tuk semuanya bagi aku kelas tuk sem nih ok2 jugak la..xde la yg strees sgt...cuma yang aku dpt tgk semakin payah la dh nama pn naik sem kan?xkn nk sng je memanjang kan?..sal komnder lak...level baru nih dah semakin boleh aku adapt dengan suasananya....ok gak blok 3 nih sebenarnya...dapat seblok ngan PB lak tuh..tp sblok je la bkn selaman pn..hehe..td siang ada la taklimat koko..dpt la jmpa dak2 yg amik kesatria...bes gak sbb cm lama x jmpa pelatih..cuma thun nih aku dh berazam nak jadi yg lebih bgos la dari sem lepas....hmm jam skrg menunjukkan kol 11.47..xtaw la kol bpe lak aku nk tido kn sbbnya skrg nih aku tgh amik tenet wireless..kna bayar rm2 tuk 24 jam..harga cam ok la jugak kan?cuma line die la agak menensyenkan aku..saborrr je laaa...apa gy yg nak cita sal pncak ni ek?bnyak dh berubah la..semenjak dak2 degree x de ni kan??serius puncak sunyi gila...xtaw la cm ne nak wat bagi bising balik..(tp spe aku nk bg puncak bising balik nih..musykil sekejap..hehe)...xpe...neway skrg aku rse rindu sgt2 dak2 degree yg aku knal..abg2 n kak2 ku..hmm..nk jmpa pn bln 9 nnti..lmbt gy tuh...xpe2..sabar tuh separuh dari iman kn?haha..miis u alot oppa n unnie..saranghaeyo..ntah dh kenapa pepagi cm nih merapu lebih lak aku ye..sory3...hehe..k la nk ronda2 blog jap..korang jaga dri k my followers..(smbil tringat bila la followers aku nk meningkat nih)...anyeonggg


p/s : maaf banyak lak melalut malam nih...buh gmbar nih sbb..cute la..hehe.chow

No comments:

Post a Comment