Friday, June 3, 2011

HANG OUT PERTAMA TIME CUTI SEM RITU~~

nasi putih ngn ayam penyet

red ngn leha muka lapaq ja..hehe

menunggu air sebenarnya,.

air dh smpai...sedappppp

ni la totallllnyaaa...

nih aku pnya la..terbaik tuh..walopun comot skit ye..

makan auntie anne's lak

melayan makanan..tnpa air lak tuh..nasib x tersekat,,

ha dh tgk gambar2 diatas nih..nih la perjumpaan kali pertama kami time mula start cuti sem ritu....seperti kebiasaannya aku nih mmg suka pn bru nak tulis bnda yang dh lama berlalu..hehe..sory ye..ok..kali nih nak tulis sal hang out aku ngan geng2 G.G.L. aku yg pertama sekali time cuti ritu..x ramai pn yg join cuma aku, red ngan leha..kami p tu pn sbb sblum tu p skolah sat amik sijil spm...jmpa cikgu2 smua..best3...ha pas tu kami p lak la jusco seperti kebiasaan tmpat melepak rasmi G.G.L. lak..hehe..pnya pk nak makan kat na..pas tuh lalu dpn kedai ayam penyet...dak2 berdua nih x pnh makan gy...aku pn kata..jom la...sbnarnya aku kata nk blnja depa kat kantin skolah ja last2 kena smpai jusco...harga paham2 je la...kami pesan nasi putih..ayam penyet,..ngan air ice blended..sdp3...hehe.....makan la kami sampai cam menangis dah...pedas2 tpi best..hehe...harga nye??sperti boleh lihat diatas k...pas makan tuh jalan2..duk kat kerusi..smbang2....pas tuh cam lapaq lak..leha ajak p makan auntie anne's...aku pn p la..sbnrnya x pnh try gy pon..aku amik yg coklat pnya,...sedap gak...kat kedai tuh pn lepak n sembang gy..mmg tu la keja kami tuk hari tu...sembang n lepak...lina n berah belagak x mo p..wuwuwu....tu la..haha...dh makan tuh..jmpa lak dk skolah..pidot n yana..smbang2...pas tuh balik....hehe..pape pn bes la jugak..sbb dh lama x jmpa kan?best2...

p/s : sory btol sory..sbb lmbt tulis ye cik leha n red..haha

No comments:

Post a Comment