Thursday, June 2, 2011

MENCABAR GILERRrrr~~!!!

ASSALAMUALAIKUM... follower (kunun ramaila yg baca)..maaf maaf maaf..tu sje yg aku boleh cakapkan di awal entry nih..maaf sebb lama gila dh x update blog..ye la..minggu awal sem bz gak la..kepala pn stress sbb sem nih subjek boleh la tahan agak payahnya...adess..takot la...serius tkot..korang2 pn tolong doakan aku gak k bagi boleh...sem nih??bagi aku ntah la..tapi biasala..setiap sem mesti ada je perubahannya...yg penting cara kita menghadapi sesuatu perubahan itu...(ceh ckp cm terer kadang2 hampeh gak)..ha jadual kelas aku sem nih?ok gak la..dh xde dh kls kol 8 pagi mencacak cm tuh..pling awal pn kol 8.30 pagi je n majoritinya kol 10.30 la..(dh macam statistik la plak)...hehe..apa yg penting aku cuba gak wat yang paling terbaek tuk sem nih...aja aja hwaiting~!...tuk kawan2 sye gak k?semoga berjaya taw...ape gy ek nk cita..sebenrnya time nih x de mood pn nk tulis blog tapi dh terpaksa sbb rse cm lme dh je x tulis blog gy..ha n time dok sorang2 kan...aku pk gak..kalu sem nih ade sorang senior yang aku rapat betol2 kan sng..sng je nk mntak tlong tnyakan apa2 je tntang assignment...tp mmg ade je senior..cuma biasa2 ja...xpela...aku berusaha k?..ntah pape la ayat yang banyk aku guna rini ialah berusaha..maybe ni jugak salah satu cara untuk tmbahkan semangat aku tuk berusaha kowt..(kononnyaaaaaalaaaaaa....haha)..pape pn..pesanan tuk entry kali nih..(tetiba nak wat lak pesanan kannn)..jadilah diri sendiri...kawan je dengan sesiapa cuma pandai2la membezakan mana yang baik n mana yang buruk...kamsahamida..~!..SEMOGA KITA SENTIASA BERJAYA KEYHHH???HWAITINGggg~!!!!..^.^v


buh gambar nih sbb dorang cam tgh bagi semangat je,..saranghae minho oppa..hehe


p/s : sem nih..aku tkot lak kalu dicop terlampau peramah..hmm...pape pn aku nak cakap kat sni yang aku mmg peramah k?harap maklum..hehe...sory tpnjang lak..ganti tuk seminggu pnya...chow2

No comments:

Post a Comment