Friday, May 27, 2011

dah last dh...~~

cmnila aku rsa skrg nih..wwuwuwu..

hmm..rni dh 27/5 maka sok la tarikh aku akan tinggalkan penang n balik semula ke puncak..haishh berat gila hati seperti kebiasannyala...sok aku balik..n mula sok bnyak gak la bnda yg aku kena tgglkan...family aku yang tersayang, anak2 sedaraku yg comel tuh, dan juga yg penting geng2 G.G.L aku yg kebanyakannya masih bercuti gy...maklumlah..aku n berah ja yg uitm..depa cuti smpai bulan 9....hmm..n nk mula sem baru nih jugak aku rsa takot sgt..nk tgk apa yg jadi sem nih..mcm mana persahabatan, kesedihan, kegembiraan n macam2 lagi la..harap2 semuanya akan berjalan dengan lancar dan seperti yang dirancang....tapi ok la jugak aku rsa nak balik nih..sbb ptg td pn smpat gy meluangkan masa ngan geng2 aku..TIE, LINA, BERAH, RED, ngan AIMI...kalu x sure lagi berat hati aku x mo balik kalu x jmpa hampa...LEHA x jmpa hg la agak terkilan skit..tp x pa....cuti sem nnti lak k??ha g 1 thanks kat ABANG ZAFIR sbb wat spageti khas tuk aku sbb nak balik dh sok...SEDAP3..k la..jaga jaga diri smua yg kat PENANG nih k? n WELCOME BACK TO PUNCAK PERDANA~!!!
moga2 smuanya menjadi baik n sentiasa diredhai-NYA...^.^

p/s : bru hbis pack beg..adala dalam 3 beg...berat3...huhu


No comments:

Post a Comment