Thursday, May 26, 2011

KUNCI HILANG!

semalam malam aku terniat nk p tgk wayang nur kasih..p la mlm tuh ngn kak aku..kami dua ja...pas tuh...p la ngn aman..enjoy2 smua..ha sal cita tuh ok la..paham gak la skit..cuma ending dia mula x paham tp skrg paham dh thanks kawan aku yg bnyk membntu memahami teknik penceritaan itu...(poyo ja).pas tuh jalan balik...kt moto..smua dok relaks..aku kata la..sarah mna kunci?dia nk bg dia x slah kata bkn aku simpan?dan2 je...pas tu aku bls la kata dia yg pgg aku nmpk di pgg..nsib aku terniat nk tgk kunci time dia pgg tuh..kami pn gelabah la skit..msk balik..tnya wayang xdak..tensyen trun bwah tnya kaunter..x dak gak..dh tu aku kata kat sarah..maybe kat kedai jagung pa...kami pn p la ngn berdoa..last sarah tnya kedai tuh...ngn muka selmba ja pekerja tu tunjuk..nih..relaks ja..fuuhhh~~nasib la jmpa..kalu x ..xtaw la..mmg tensyen ah...kalu aku pgg sure x jdi hilang cm nih...tp segala dh ditentukan..nsib la jmpa blik..alhamdulillah..


p/s . time balik tu smpt gy jumpa top..kui3...boleh dia cm x knai aku..isk3...

No comments:

Post a Comment