Tuesday, April 26, 2011

KESUNYIAN PENDAMPING KECERIAAN...


ERLOW3!!!..ade spe2 x kt sni? tahu semuanya mesti ngah bz study kan?mntang2 la exam week nih..ntah ALHAMDULILLAH! aku dh berjaya pn jawabkan semua soklan paper tuk sem nih..tapi ntah..aku takot...takot sgt..takot aku x sempat nk belajar yang lain n kena repeat..huhu..(cam monolog kejap lak)...ha repeat.!bnda yg pling mntak dijauhkan dalam idop aku nih..(sambil mengangguk kepala beberapa kali)...

HAAAA~!! Dah mula merapu dh...kan aku dh hbis exam ramai yang berkata kepadaku..'untunglah dah hbis exam'...' bes la kan dh leh balik dah pas nih'..n x leh blah...'dah hbis exam napa x balik g nyh'..hmm memang aku suke betol jawab2 soklan cm nih..sbar je aku menghadapinya..(dengan ulang kali beristighfar)..untuk jawapan korang..apa yang untungnya weh?aku bukannya boleh balik g pn..n napa aku x balik agy?mmg la aku nk je stay kat puncak nih smpai sem depan lak kalu bleh,.=.=’’

TUK PENGETAHUAN KORANG..aku x balik g sebab aku ade EXAM LAKONAN LA 30HB nih...hmm gerun gak..ishh tensyen la..tuk masa sekarang je la kowt..

MANA TAK TENSYEN NYA???...napa la aku x leh nk feel2 g nih..cian partner n director kak pjay aku...hmm tuk pengetahuan korang watak yang aku bawa ialah JANNAH dalam teater JERJAK..skrip sikit tp kena pndai pk la apa g stage business aku...blurrrrrrrrrr btol la..masa semakin dekat suntuk...JUMAAT ni je..JUMAAT TAHU??? korang doakan aku taw bagi leh wat...n gudluck gak to all my classmate x kira la yg wat ngn part 3 or part 5..buktikan kita leh k??hehe..AJA AJA....k la nk tido n tenangkan fikiran jap..saranghaeyo..^.^v..tuk masa akan datang lak k..



P/S : sje buh gmbar FTISLAND..arghh really miss them a lot..eh bkn nk gtau tu sbnarnya..sory kalau tajuk x de kena mengena..maybe kena gak skit kowt kan?hehe..ha NEWAY..THANKS YE??KAMSAHAMIDA TUK AKAK SAYA SORANG NIH..sebab apa?SEBAB BAGI PNJAM BROADBAND DIA..namanya ialah...KAK CUTE NURATIQAH NADZIRAH..thanks2..hehe..NYTE ALL...

No comments:

Post a Comment