Wednesday, April 6, 2011

semakin hari semakin bertambah...HAISHH~~

adeh...penatnya terasa..korang tahu x?yang lamanya aku dh x tlis kat sni..ini disebabkan oleh assginmetn aku yang berlambak dan gile memenatkan..(smbil tercungap-cungap)..ntah la walaupun dh minggu ke 13..tp lagi la banyak asignment..ada yang dari awal sem g x hbis2...contohnya manimaran..dh la research ntah pape..dh tu hampir teptiap hari la teringatkan nama dia disebabkan oleh keje die tuh..nape la x tunjuk contoh yang lengkap tros..kan senang..pape pn..aku kena berusaha sebab x nak aku kena repeat paper die..dh la hmm x mau ckp la nnti dosa lak..followers doakanlah aku x jadi kena repeat k?wuwuwuw....lahipun skrg kan dh masuk bulan 4..yeahh..i like bulan 4...hahaha..(dgn niat yang sebaliknya)..hehe...pape pn happy2 jugak tp skrg rindu giler la kat umah...mmg lme la x balik..balik pn raya ritu je....hmm..rindunya la MOTO WAVE 100 aku tuh..tunggu kepulanganku k PUTIH??hehe...pape pn doakan la aku sentiasa sihat dan semakin tabah menghadapi hari yang agak mencabar sekarang nih..ntah la...sejak kebelakangan nih..orang asyik nak TOUCHING ngan aku je...nasib leh sbar g...tp igt..aku pn manusia gak ada tahap kesabarannya...aku wat sekali kat korang baru korang tahu..so pk2 kan lah k?

ha ada gak 1 yang semakin nak habis iaitu KoKuRikuLum...yeahhhh..maknanya sem nih aku x yah g kena turun pakai baju full u tuh..tp sedih gak sbb x leh nk jmpa dh pelatih yang baik tuk sem nih..maklumlah sem nih kan pelatih yang pertama bagi aku..mintak2 la sem depan dapat g pelatih yang kalu leh g baik dari skrg...pape pn..doakan yang terbaek k?insyallah..for the next blogging...see ya...

p/s kemalasan melanda untuk buh gambaq ngan warnakan tulisan..maaf ye ..:)

No comments:

Post a Comment