Sunday, May 1, 2011

Habis Akhirnya...

ASSALAMUALAIKUM..akhirnya habis dah sem 2 yang bagi aku setakat nih merupakan sem yg mencabar segalanya samada dari segi fizikal dan juga mental..fuhh penat...dan yang x sangka...akhirnya aku pn telah selamat sampai di rumah kediaman ku yang tercinta....bes gilerrrr jejak kaki pas turun2 bas pagi tadi..dapat la rasa n bau penang tuh...memang rindu giler la PENANG...tp smlam sebelum tinggalkan PUNCAK...hati aku sedih gak cuma nasib la air mata aku x jatuh..salam semua yang dekat level tu..turun n tgk pemandanagan puncak..secara tiba-tiba semua kenangan sepanjang sem nih pn muncul...ok aku ngaku.,,jatuh gak la 2 or 3 titis air mata..tp mmg skit gila la..sesungguhnya aku kan cooll...haha


sampai2 je stesen bas pagi td kol 5.20 pagi..cait n pak yang amik..dok dalam keta smbil tengok keadaan PENANG yang lama aku x tgk ( wat macam ada perubahan padahal sme je pn)..smpai2 umah salam mak aku...muka tu la yang aku tunggu selama ni nk tgk....aku cium mak aku..smpai ke siang aku cerita kat mak aku tentang kisah2 aku sepanjang sem nih..perghh sememangnya mak la tempat yang paling best n terbaik nk ceritakan semua...


tengok2 bukannya mak aku ja yang ada kat umah time tu..rupanya kak anis n syafiq anak buah kesayanganku pn ada gak..depa bru smpai dari perlis petang smlm. memang terbaik la..setelah lama aku x jmpa tetiba jmpa...dh siang cait bawa aku jalan2 p jusco...jmpa la SHIMA n MIENA..smbang2 sat...pas tu balik..balik plak kak yie buat laksa..pa g...p la tros g pn mmg lama gila aku teringin laksa kat penang nih..lama sikit kak tun pun maii ngn anak2 dia yang bising tuh...banyak gak perubahan terhadap keponakanku smua..umar n abu dh leh berjalan, amrina rambut panjang dh, din n syafiq dh leh baca alquran n abc, n bg zikril..MainTAIN Kurus..hehe...pape pn..aku sayang mereka sangat2..setakat nih.,hari first berada dirumah dapat dimanfaatkan dengan baik sekali..thanks semua..esp to my family,..love u all..kawan2 kat puncak lak ZARITH, IKA, KU, ADHA, AFIQ, WAN  n semuanya pn la..see u next 1 month k...saranghaeyo~~

No comments:

Post a Comment