Tuesday, April 17, 2012

teringat...:(

x sukala cm nih..masuk malam nih dh malam ketiga aku asyik teringat dia..arghh xsuka...sedihhh..nak nangissssss...semua ada..datang malam je aku teringat..sebenarnya banyak soklan aku nk sangat tanya dekat dia...apa yang menyebabkan dia x mesej aku dah...apa yg menyebabkan dia lupa aku dah??..apa yang membuatkan dia crik org len dulu..aduh..benci gila perasaan cm nih..kalau dia mmg boleh baca dan paham apa yang terbuku kt dada aku nih macam ni ja kn sng?xyah aku x leh nk tido dh masuk tiga malam nih..serius aku rindu dia macam time dulu2..dia yang amik berat pasal aku...dia yang x pnh lekang dari fikiranku..lepas dia ckpkan sesuatu yang buat aku mcm dihargai..tros dia buat cm biasa..x ka rsa aku nih mcm dibiarkan cm tu ja?? dh la aku jenis yang suka mengharap lepas sekali kalu buat cm tu..harap dia happy kat luar sana dan x pnh lupakan aku...insyallah aku harap sangat2 kita leh mcm dulu balik..enset aku yang penuh mesej dia...call list aku yang penuh dengan nama dia..rindu sangat..:(..



p/s : sory malam2 cm nih tacing lak..hmm..

4 comments:

  1. hmm , dear , sabarla ~
    lelaki mmg macam tu =(
    susa nak hargai kita yang bebetoi sayangg dia nehh T^T isk isk

    ReplyDelete
  2. hmm..dulu dh ok..leh mcm biasa.ntah semenjak dua menjak nih asyik tingat dia balik..thanks dear..

    ReplyDelete
  3. ko kna bljar utk tidak trlalu mngharap pd lelaki ko tahu...pape pn...ak ada klau ko nk story2 k...

    ReplyDelete
  4. hmm..ok3..ritu ja la asyik teringat die ja..haishh...xpe dh ok dah skrg.tq dear..;)

    ReplyDelete