Wednesday, April 25, 2012

nurse sementara..:)

Assalamualaikum...hmm nk ckp pasal apa?sememangnya...khamis lepas kak aku dh kuaq dari icu yang dalam tempoh sebulan lebih gak dia dok dalam tuk..sbb penyakit apa?follow la post yang sebelum2 nih k..jadi aku cuti nih x leh nk wat keja len dah la..sbb aku dh ada keja yang tetap.keja la sgt,,nk taw apa keja aku?keja aku ialah jaga kakak aku kt spital la teptiap hari..aduh..mmg cm x de life kn dgr tajuk tu..tpi nak wat cmna...kena gak la enjoykan diri aku wat benda nih..kesian dkt mak aku yang dok jaga dia..xkan mak aku ja kot kena jaga.so aku pn kena la ringankan juga tulang untuk jaga dia..leh bagi mak aku rest sikit kat umah...aku jaga nih pn ada jadual gak.igt free2 mai jaga cm tu ja ka..buat masa nih..aku jaga sat ja..dari pukoi 10 pagi smpai koi 3 ptg...tapi setelah berbincang dengan mak aku maybe sok aku kena p shift malam kot..dari koi 7 malam smpai la ke 2 ptg keesokan harinya..sbb nak gak bagi mak aku tido malam kt umah..ni pn nasib baik suami kak yi leh balik keja awai.bos dia bagi dia balik tengah hari..fuhh lega...dia masuk shift tetap pokoi 2 smpai 9 malam..hmm...so nih la kejenya..nurse sementara.aku harap sgt yang kak yi sihat cepat2...kalau leh sebelum aku masuk u balik..x de la mak aku ja nnti jaga dia..penat gak kot..hmm tolong doakan gak k kawan2..thanks..;)



nota kaki : result kuar nak dekat dah..aiyoo..kecuttt~~~

No comments:

Post a Comment