Wednesday, April 4, 2012

aktiviti cuti sem..

rini dh masuk hari ke 8 aku dok kt umah nih...
ape aktiviti aku time2 cuti gini n apa yg dh berlaku ye?
banyak gak bnda yang berlaku...nak tahu apa?check this out babe..hehe..

paling sadisnya permulaan cuti nih ialah laptop aku jatuh dari katil buat kali keduanya..perghh sadis gila kot...tapi kali nih bukan aku yang buatkan ia jatuh..lagila ia menyedihkan..pas tuh plak.ngan tak leh bukak tros...perghh...mengalirrrr air mataaku~~huhu...dh la ngan banyak muvie dalam tuh igtkan leh habiskan cuti sem nih..mntak2 la abg kedai laptop tu tak hilangkan apa2 dalam tu..*berharap



apa plak aku buat cuti2 nih?start selasa ritu ja trus aku p hospital teptiap ari..sebab jaga kak aku sakit...dia masuk icu..masuk ari nih dah 20 lebih hari dah..sakit dia mula disebabkan sbb tak lalu makan..kesian gila...tak leh bayangkan dia jadi cm tuh..sebelum nih leh sembang elok2, gurau2...pas tuh balik cuti sem nih tgk dia terlantar cm tuh..sedih kot..pape pn nasib hari demi hari dia makin tunjukkan perubahan positif..harap dia cepat sembuh..tolong doakan ye kawan2..AMIN~

p/s : apa yang berlaku nih ada hikmahnya...INSYALLAH

No comments:

Post a Comment