Monday, April 9, 2012

20 dah wehhh~

kek tuk diri sendiri.keh3..

hari nih 10 APRIL 2012..bersamaan dengan hari kelahiranku.alhamdulillah..rini dh masuk 20 tahun..fuhh dh menjangkau 20 kot..tua gak la rasa...masuk puluh2 nih..tapi aku x rsa mcm 20 pn..maybe sbb perangai aku kot..hehe..pape pn rini aku x p jaga kak yie kt hospital..so dok umah ja di hari kelahiranku nih..on9 smpai termuntah..kol smpai penat..tu ja la kot aktiviti aku tuk rni..maklumlah.mne ade someone special pn..*tetiba sedihhh..huhu...pape pn dh menjangkau 20 tahun nih aku harap aku lebih berdikari dan tak mo tacing2 sgt dh.tua dh nih..majuk lebih2 kang buruk benor jadinya..hehe..*kena paham kena ada gak ucapan tuk diri sendiri.ha tuk kwan2 yg nak bagi hadiah ke leh ja pos kt umah saye ye..alamat nak?inbox2..haha..agak bajet disitu,..yang wish kt fb n enset tuh..trimas sgt2..yg belum wish...jangan risau ada mase g..haha..pape pn..harap 20 nih akan membawa perubahan lebih positif tuk diriku n yang negatif2 tu mntak berundur la ye..hehe..salam..adios...

No comments:

Post a Comment