Tuesday, January 31, 2012

sikit je g..kamon3..

Assalamualaikum semua..
mesti smua ngah busy wat asgnment kn tuh?chill3...meh bco sni kojap..(ntah pape bahasa la)..rini hari selasa bersamaan hari terakhir bulan 1 nih..kejap je kan masa berjalan..minggu nih jugak minggu ke sepuluh dah kami melalui masa belajar.serius kejap gila rasa sem nih pnya pembelajaran.maybe sebab banyak sgt cuti kot...tu la nak sgt cuti.skrg rsakan masa tuk kelas ganti lak..(pdan ngan muka ko syira)..


tp aku rse cm lmbt g je leh aku balik umah..nak balik..masa2 cm nih la teringat umah lagi2 bila otak dah pnuh n stress ngn keje yang berlambak..hmm really miss my home..:'(...dh msuk minggu yang genting cm nih pn..mmg busy gila kot..latihan tuk TKK..jangan cakap la..bnyk g yg nak kena wat...masa tinggal skit je g..tuk minggu nih pn ade je exam...exam puppet..khamis kena tunjuk dkt puan amy..jumaat nih nk perform kt tadika dah..ha spe free meh la..(wat cam leh je smua org nk g.haha)..


msti korang pelik kan tetiba aku rajin lak update blog rni ngan kemas2 pe yg patut kt blog yg bukan g bersawang,,dah ber apa pn x taw nk ckp dh eh..hehe..yela..rni kan kelas xde...again...sbb lec ade ape ntah..so kelas batal..tp pagi td ade je latihan kt studio..skrg je la...free skit..malam nih on kelas lak...kol 8 smpai 10..ades...-.-''...


yelah kn lagi2 kelas memalam cm gitu..huhu...nak ckap pe g ek?ha ade je kot aku pk cm pnt sgt study nih...cm nak quit pn ada..tp pk kan balik skit je masa g..kena kuatkan la jugak apa yg dh terlemah tu.insyallah leh..masalah ngan kawan2 lak jangan cakap ah,..
asyik2 ade je perbalahan..smpai pnt sgt nak layan pn ade...
tp kena igt la tu je kawan yg kita ade kt sni..selagi leh layan layankan je la..dh tak mampu diamkan sudah...doakan syira leh wat yang terbaik la k tuk sem nih..ayat cm baru nak mula sem je..padahal nk hbis dh..ntah pape..hehe...
k jaga diri k korang semua..yang pnting hargai la kawan kita selagi ada k..pape yang aku pnh wat ke aku mintak maaf la kalu ade kawan2 yang pernah terasa dengan aku..aku sayang korang sgt3...;).thanks sbb sudi jadi kawan aku ye..




2 comments:

  1. Biasa la waktu study, dengan masalah kawan-kawan smua tu k? don't give up =) Good Luck in your study.

    ReplyDelete
  2. oh ok...insyallah..doakan syira gak k?thank you.

    ReplyDelete