Monday, February 6, 2012

sendiri~~


wuwuwuw..nak balik..malangnya cuti nih skali lagi aku x balik...yela cuti 4 hari..
aku rasa cm x berbaloi la..cm mak aku kata..penat dok atas bas ja pn dh sehari..
pi ngn balik jadi dua hari..so x balik la jadinya...xpa ujung bulan 3 nk cuti dh.yeayyyyy~
(padahal cm lmbt g ja tuh)..dh la aku dok umah sorang2..
dh tu sabtu n ahad ritu leh lak kabel aku x leh nk connect internet.mau mati kutu jadinya..
nasib hri nih dh ade balik tenet...pheww...
cadangnya rini sehari nak wat asgnmnt je..tapi ntah mana mood tu menghilangkan diri...
so x terbuat la lagi assignment tu..adess..
insyallah malam nih bermula la..hehe..(mntak2 btol la ek?)...
dok sorang2 ni g wat aku terfikir gak..
bilalah agaknya aku leh menamatkan zaman solo nih ek?ntah.kadang2 cm jeles gila kot tgk org yang kapel2 kemana je berdua..maybe x de rezeki g kot...
xpelaaa..hidup aku skrg memang best pn bkn x best..ade je kwan2...
cuma cm dh lama aku x de org yg btol2 jadi tempat nk luahkan sesuatu cm dulu..hmm...rindu laa..
insyallah maybe ade hikmah kot sebalik semua nih..
mintak2 la aku akan jumpa jugak yang terbaik nanti..amin~~..
xpnh pn kan sebelum nih aku bercerita soal hati kt blog nih...tp korang layan je la k?thanks sbb baca..
kepada kawan2 yang selalu je jadi tmpat meluahkan perasaan aku jugak selama nih..thanks k??xsempat nak sebut sorang2 ah...ramai sgt..hehe..muaahh...syg korang sgt2...;)kepada blogger zuzu. x lupa jugak....hehe...ko la teman aku kt sni yg tahu banyak rahsia aku.taw2?simpan lek lok ye..
bangga x?hehe...sayang ko budak!!..:P

2 comments:

  1. hahahha...time kasih tag ak d'sni ye....agk bngga jgak sbnrnya....just anything 4 u la...

    xxx_zuezue

    ReplyDelete