Wednesday, July 6, 2011

MEMANG MENGHIBURKAN~!!

yeahh..finally rni ade gak line maxis..kalu x..cukup la jugak sehari aku idup dalam keadaan serba kekurangn.(wat terok padahal x dak line maxis je pn).sbb tu jugak la aku x leh nak call mak aku, n lgi pnting....XLEH ON9 laa....merana kowt...semua nih bermula semalam...dlm tgh hri cm tu,,time tu tgh makan kat kandang(tmpt makan k.sempoi kan namanya?hehe) ngn kak aishah n nad,.,tetiba..TTuuPP!terpadam..igtkan kt situ ja,balik2 umah,..tgk2 bru ku tahu yg satu puncak tros x de letrik..boleh tahan gak panassss...mmg la kalu x ptg tuh ada lthn simply siti,..tros dibatalkan...x kan la nak wat lthn dlm gelap2 lak kn..tp start dalam kol 8.45 tuh nyala balik la lampu..tp x blik umah aku gy..pegi lak pas 2 lepak gelanggang futsal ngan nad n pijo men bola tmpar..smbil makan piza pijo blnja (ika ahmad jgn jeles ye) n GCB duit aku...(nk ckp gak)...kitorng lepak2...smbang2....dlm kol 12 tu balik umah balik la..ha line x dak so x leh la aku nk on9 smlam n kol spe2..hmm..agak bosan..tp nasib skrg ada dah..tp rni agak penat gak la (tros x msuk topik pn)..kitorang berlatih tuk simply siti tu dari kol 10 pagi smpai 4.30 ptg..penat2 tapi best3..haha..pape pn...bersyukur sgt letrik dh ade balik.....ALHAMDULILLAH~~~

p/s : td gy joging pg2..ps tuh tnmpk dak tu jalan gy kls..hmm....hehe..^^

No comments:

Post a Comment