Monday, July 11, 2011

citer apa?SHOW~SHoW~Show~

ok rni ari ISNIN..kls ada pagi td ctu je..tu pn aku x sempat la..penat sgt sbb smlm..hmm..sory ustaz...:(..haaa...btw mesti korang tertunggu kan cerita pasal...MALAM GALA & KARNIVAL SIMPLY SITI....ada dua hari n aku cita sbtu ngan ahad kesemuanya keyh??secara keseluruhnnya memang best gila la...boleh dikatakan semua dak TEKA berkampung kat sna la dedua hari nih...(wlopon ade je yg x gy sbb balik kmpung..)..ok kita mulakan dengan hari~~

JUMAAT :

ok rni aku, zarith ngn nony nek bas..sbb x de keta nak gerak..smpai2 msuk DATC...pas tu kna halau sbb x de pas..:(..xpe dh tu tunggu kt luar...kak aj ajak makan..tunggu pnya lama sbb makanan kat kitorng x de.,..pas tu bru ada..pas makan smua wat lthn g skali kejap n kat bawah bumbung je sbb hujan, ....hbis tu dorang lelaki g smayang n kitorng pompuan gy makan kitorang pn berehat kat dlm.(dh leh masuk dh DATC)...time tuh ct ngah rehearsal..aku tgk2 tros menjerit skit..teruja hbis kowt..dlm kol 3 lthn gy...(pnt gak la bnyk kali gak wat lthn ritu)...xpe then gy siap2...perform la..x ramai sgt yg tgk sbb jumaat kan?kerja gy..xpe dh habis tu msuk la dlam DATC then sje lepak2 kt pintu dpan tu..igt nk gy slin baju dh tp ntah hati kata tunggu jap..tunggu la...pas tu nash kata DATO' K nak lalu..aku tgk je la..last2 ada skali DATO' SITI NURHALIZA sebelah die..gile ah..tergamam tros kowt kitorang..aku tros cakap.."hai KAK SITI"..(padahal dia DATO'..maaf silap)...pas tu dia ckp balik " hai, jumpa maalm esok"..lepas die melepasi aku..tros mira tnya.."asal kita x tgkap ngan dia" gmbar padahal nony elok je pgg kamera time tuh...mmg melepas giler la...tp aku really enjoy sbb dia smbng n senyum kt aku..haha...dh tu kitorng gy lak tndas nk slin baju..teka aku nmpk spe???yaaaa  AIZAT AMDAN...pergh kurus gile kowt dia..aku mmg suke dia pn..dh tu dia senyum kat aku time aku lalu tu..muahaha...spe gy..time ana rafali turun dari keta pn nmpk gak cuma x sempt nk tego sbb ngah bltih time tuh..mmg malam tu mndi x bsah tidur x lena la..haha..bes3....ha aku pn sanggup beli tros tiket nk tgk konsert sbb die tego pnya pasal..kui3..mlm tu smntara nk tunggu balik gy la tgk BATTLE OF TEH BANDs...BEST GY..aku mmg suke gila ngan group THE BUSKERS..mmg best la..happening kowt....sye undi kamu taw??hhehe..nak 

SABTU :

gerak pagi jugakk..mmg blank gile x taw nk wat ape la rni kan? pagi2 tu smpai je gy makan dlu...dh mkan smua pegi la berjalan dekat2 karnival tuh...tgk2 kedai..amik belon dkt pak badut tuh, hand painting..aku ngn zarith jalan merata gak la..jap kuar.jap masuk..mira, azie n nony x de gy karok kt ne ntah...dh tu x taw gy mne singgah kedai jual buku program..smpai2 jewp..puan umi suh jaga..jage je la gy pon mmg xde keje...dh hbis jaga gy makan gy...(mcm x de keje lain je)..pas tu lepak2 ngan dak2 umah hantu.dk part 1.lwak2 la depa tuh..hehe...dlm tgh hari pas tuh dh mmg x taw mne nak p sgt dh tros p surau..smayang2...pas tu berehat....smpi tetrido zarith..aku xleh..so smbang wat la keje apa yg ptot..hee..dh tu kol 4.30 call time ktorng..ready2 semua...neves gak la sbb rni puan zizi nk tgk ktorng perform..skali ngan DEKAN kitorng iaitu PFOR MADYA RAZAK MOHAIDEEN...,ALHAMDULILLAH BERJALAN NGAN LANCAR GAK SEMUANYA.....pas habis tuh PN ZIZI nk jmpa...dia bgi tepukan smua last2 dia kata kitorng dak part 3 de gy perform malam tuh kol 8...ha mmpos!tiket dh la kol 8 gak sure2 la kna dok atas,,xpe la redha je..wat2 persmbahan last2 VC x tgk pn..cm ape gy..kitorng pn siap la cpt2...dh mcm ape dh..nek2..last2 ktorng mmg kna dok atas skali,.frust gak la...pas tuh tetiba spe ntah msg kino..kino kata bawah ada tmpt kosong gy...apa gy kitorng pn trun la...nasib ada tmpt kosong wlopon dok blkg skali..jnji dkt la jugak nk nmpk muka dri kat atas tu kan..mmg enjoy gila la wlopon kt blkg..smua performances best2 malam tuh..TERBAEK...n kalu tgk smua pn cm x cye je smua tu dibuat sndiri hasil keja dak2 UITM dari FAKULTI MUZIK, MESCOM n last but not least TEKA.,..proud to be UiTM students...

skali ngan dak laki time habis perform n juga director kitorng iaitu TERRY..:)

geng2 pesawah wanita..^^ 


p/s : seriously bangga jadi PELAJAR TEKA &UiTM 



No comments:

Post a Comment