Wednesday, May 4, 2011

Sakitlaaa~~

DURIAN~!.aku suka durian sgt2...tp!aduhh..pedihh..ntah aku pn pelik.kenapa ntah sejak2 cuti nih n sejak aku dok umah nih asyik sakit dada..x skit dada perut lak rsa memulas..tensyen ah cm nih..smua rsa x kena ja..maybe sejak2 aku makan durian kot..aku pn plik la dh kenapa tahun nih,..cm ritu aku mkn durian 2 ulas ja pn..tgk2 sok tu aku demam..x bes la..dh la aku suka gila ngan durian.. 

ok semalam la pling menensyenkan aku..dh la nk tido..tp rsa pening gla ngn sejuk2 panas..pa g semalam tebal gak la selimut berbalut badanku..pagi td,..bangon2 mmg panas gila la.badan aku rsa lemah ja..ngn berangin lak tuh..maybe nih sebab durian gak kowt. ha ptg smlm aku makn durian 4 ulas..lupa lak nk cita..dh tu aku pn bangon2 p mkn panadol..ok dh skit..pas tu time aku nk g mandi lak..kepala memusing btol2..cm nak pitam dh..dh tu pa g.dok dalam bilik air..basahkan muka n kaki.bru rsa ok skit..serius x suka gila situasi cm nih..ya ALLAH..bagilah aku sihat seperti biasa..jauhilah dari segala penyakit yang akan menyusahkan aku dan keluargaku...amin2..doakan k bg aku sentiasa sihat..AMIN~~

No comments:

Post a Comment