Monday, February 7, 2011

MULA KEMBALI...

ASSALAMUALAIKUM semua~!!!(sambil menunduk cara Korea) agak lama gila aku x tulis kat sni kan?ntah la aku agak sibuk dan kerja aku menggila dengan assignment yang amat berlambak (walaupun x bpa nk btol sgt ayat nih) tuk sem 2 nih. Sekarang dh masuk selepas cuti mid sem haritue. Kalau boleh aku gunakan semuanya masa dengan sebaiknya sewaktu dirumah tapi apakan daya cuti nh x sempat la plak nk kuaq sgt esp ngan GENG GGL aku(guna warna pink nampak skit gedik tuh). sampai red pn merajuk ngan aku n tie. Nasib dh ok gak akhirnya. Sayang hg RED..hehe


.oklah. nak cita time kami balik sini. aku balik ngn eshah(sepupu aku) n bertolak malam. sebab aku taw siang tuh mmg jem teramat la. Ajat ( jiran aku) dah balik awal. aku balik malam pn sebab sepupu aku (namanya Ajat jugak) telah selamat berkahwin. ntah napelah smua sma nama ek??musykil tol..hehe,,,,ok3 lek lu (setelah seorang pembaca agak tensyen dengan kerenah ku yang comel ini melenting) Ajat a.k.a jiranku itu telah terperangkap dalam kesesakan jalan raya selama 8 jam padahal dari penang ke shah alam je pn yang kalu tak hanya 5 jam. gile kan? tu la penangan dari cuti raya cina yang kebanyakannya sama dengan serata IPTS dan IPTA..fuhhhhh~ penatnye lah menaip panjang-panjang nih.


hmm k dah la...x dak cita sgt pn. saja nk menulis eh menaip sbb dh lama ngat kan x wat bnda alah nih. k la aku nk kena gerak dh nih.maklumlah ON9 kat PTAR(sapa x tahu rujuk post sebelum ini k). pembacaku semua jangan lupa doakan aku berjaya k mengharungi sem kedua yang penuh cabaran ini tapi jangan salah sangka ia tetap menyeronokkan..hehehe...(wat cm ada pembaca)..n again thanks k kepada sesapa yg follow aku tuh..serius jap aku ada satu soklan dimana apa fungsinya butang add as friend tu eK??sungguh x paham n aku pn tekan add ja.. sapa yang rajin tlg la gtau k...(bnyak bunyik la plak aku nih kata nk out dh tdik). k la....bye semua...SARANGHAMNIDA.....^.^..

P/S : gmbr x de sbb dh kat PTAR..aishh..(tetiba emo plak..hehe)

No comments:

Post a Comment