Sunday, February 6, 2011

kehidupan untuk sem 2..~~

hello2..lama gak rsa x tulis sni kan??(ye ke??padahal bru 2 minggu)..belom terlmbat g kan nk wish slamat thun baru??so SELAMAT TAHUN BARU 2011 k...hope thn nih korang akan jadi lebih happy n berjaya ngn apa yg korang nak..k..so dh thn baru ni pn bermula la kehidupan aku sbgai pelajar untuk sem 2..ntah la..aduhh..mcm bnyk je bnda yg nk kena wat thn nih..dh la ngn subjek aku yg makin bertambah, dh tu ngan komander lak...x tahu la leh ke x??harap2 aku leh la wat smuanya ngn teratur n berjaya..kadang2 tuh ade gak rse cm btol ke apa yg aku pilih nih??mntak2 btol la ek...takot sgt pn ade gak..korang jgn lupa doakan aku gak taw...xpe bak kata salah sorang kwn aku..normal la awal2 nih rse tensyen smua...nnti sure rse ok pnya..thanks ye kpada kwn aku tuh for his advice,..bleh jugak aku rsa ok skit..hehe..kdg2 time sorang2 tingat gak of course kat penang , kat my family...n x lupa gak esp kat geng G.G.L..hope geng kita teros maju n berjaya dlm bidang masing2 k..k la...nk out dh nih..kejap je leh on9..(dh dok dkt PTAR kan)...PTAR= perpustakaan tengku abdul rahman..library kowt..hehe...nnti ade mse aku tlis g k..k la...asssalamualaikum~!..

No comments:

Post a Comment